BlockBVillains
3 years ago1,000+ Views
BBCs have you guys seen this?? I came across this a few days ago and thought I'd share it sooner but I forgot haha xD These three are such ugh they make me laugh~ Ukwonnies laugh is just adorbs and unique to me xD friggin BBomb saying he's a bad guy xD OMFG P.O!! Trash haha! i laughed so hard on that lmao
10 comments
Suggested
Recent
@jaminwithyou po just hasn't met the right girl yet #ivolunteerastribute
@katiems haha right? xD @RochelleDiamond of course~ https://youtu.be/Yr-rZPSNAFE @solodaywithB1A4 haha i knooowww xD guy: Bad guy? P.O: nah cuz I'm trash LOL
hahah Omg yes i love there humor oh he said it we didn't lol P.O sure is something alright @BlockBVillains
I remember watching this! but they didn't have subs xD
@scarletmermaid so cute!!
View more comments
31
10
16