2 years ago
StephanieDuong
in English · 2,140 Views
likes 17clips 6comments 14
First Date Game! (´∀`)♡
I was tagged by @amobigbang to do this fun challenge!
If you guys know me well enough, it's pretty impossible for me to pick a bias in ANY group. They are all so perfect, that how could I?!
BUT, I do have one bias. MY ULTIMATE BIAS. Literally, I've NEVER picked another bias in all the groups I listen to except him. He's the only bias I've really 'acclaimed' to be mine between my sisters and I. So, you know that this some serious stuff.
No, I don't act like that. But Brian Joo does. Lol. xD
Okay, so first, I think I should show you all my reaction when I saw this challenge:
Okay....now, lets begin.
My ultimate bias or the 'bae' in the terms of @PassTheSuga is the one and only...

JUNG TAEK WOON ♡

Geez. I just get butterflies in my stomach just looking at him. How am I supposed to go on a 'date' with him? ( O.o )
What I love about Leo-
1. Personality
2. Talent (Singing, soccer, piano, taekwondo, and the list shall go on.)
3. His smile
4. And everything else about him that I can't think of at the moment because it's...well, Leo. :)
Leo and I. Ahhh. I think I feel all weird and happy just looking at this picture.
This challenge is not gonna be good for my heart. -cue J-Hope-

THE DATE:

So, my ideal first date would probably going to an amusement park. I love going on roller coasters and thrill rides. And I think going to an amusement park wouldn't be that awkward right? When you're having fun and screaming to the top of your lungs, you can learn a lot about someone.
Leo and I drive to the amusement park and we buy our tickets. At first, we were quiet and kinda awkward, but after a few minutes we started to go on the rides. After a few hours, we were totally comfortable started to act like little kids running around trying to go on as many rides as possible.
I kept dragging him on everything and he just looked at me and started laughing like:
But he knew he wanted to go on more rides. haha. xD
Leo wanted to try to play a game so that he can get a prize so he decides to choose a game where you have to shoot the target down. The worker tells him that no one has hit the target yet but he says that he can do it and goes up to the stand.
He aims for the target and misses.
After 10 times, he finally shoots the target! And gets REALLY excited.
He retrieves his prize and says "Here you go" and hands me his prize. (o(*゚▽゚*)o)
Afterwards, Leo looks towards me and asks can we please get something to eat.
So, we walk to the food court to grab something to eat. :)
Afterwards we go on more rides. (*^▽^*)
It was getting dark and the park was closing soon, so we decide to go home.
We go in his car and we talk about all the things we did today. We talked about which ride was our favorite and how all the little kids looked so cute running around.
He drops me off in front of my house and walks me up to my front porch. I shyly thank him for such a fun day. He quietly replied saying he had a lot of fun too as he looked down shyly.
He says "I'll text you" and I quickly nodded and replied with a quiet "Okay."
He hugs me (let's pretend that girl is me. Okay? lol.), says "Good night" and quickly runs back to his car.
Yes, that's actually Leo running. Lol. ^^^
I end the night basically in COMPLETE SHOCK of what just happened and with a stupid smile PLASTERED on my face. I was just so gosh darn happy. (。’▽’。)♡
Okay. That's the end of my fantasy date with Leo. Gosh. This is depressing. It was all just so perfect...... And he doesn't even know I exist. (/Д`)
Anyways, I hoped you all enjoyed this! I had a lot of fun creating a date with Leo.
I tag @PassTheSuga @KpopGaby @B1A4BTS5ever @kpopandkimchi @poojas @jiggzy19 @MattyK95 @AimeeH and anyone else who wants to do this challenge!!
Tag me in it! I wanna see all of your dates. Have FUN! And let your imagination take you on a wild ride. haha. :D
StephanieDuong clipped in 1 collections
14 comments
View more comments
@PassTheSuga I keep rereading your comment and I don't know why, but I keep cracking up! I think it was because you kept asking me who the bae was and when I finally said something, you're reaction was just HILARIOUS. haha! Yeah...I'm a weirdo. (・ω・)
@StephanieDuong (´ヮ`)(´ヮ`)(´ヮ`) I seriously had NO IDEA who your bae was..... I felt like such a bonehead. Like duhhh....where the hell have I been??
@yehet27 I'm glad you liked it! I kinda just found a whole bunch of gifs of Leo and I sorta made up the story from there. haha. You HAVE to do this. Tag me when you do! :D