2 years ago
RobertMarsh
in English · 1,317 Views
likes 6clips 5comments 8
Oh god! There is a part 2! Now I'm angry with the bride too!
www.youtube.com
Ugh! Here is the back story to the video where the groom left the bride at the alter... Damn them all and these guys for their amazing voices and talent... now I have to wait and see if there is another one coming Fly to the Sky, "If I Have to Hate You"
RobertMarsh clipped in 1 collections
8 comments
View more comments
ohh the second part...thnx @RobertMarsh it was good as well as the other part. Luv their voices.
2 years ago·Reply
20
@RobertMarsh People suck. Thats pretty much the lesson here.
2 years ago·Reply
20
agreed @PassTheSuga...the video I just post is another attack on my poor defenseless feels
2 years ago·Reply
10
OMG i can totally relate to her but the only difference is i gave up on my crush after seeing him with smone else like that lol.
2 years ago·Reply
10
@sherrysahar, the fact that it appeared to be her friend/roommate's guy she stole in the first place kinda makes it that she asked for it
2 years ago·Reply
10