B0RNHATER
2 years ago1,000+ Views
Hah! We're actually on a Friday today! Isn't it magical?? We've had some F*CKING AMAZING releases this week so let's waste no time and get started. **WARNING** This post contains adult content and mild pirate hooker language...so if you ain't down, scoot scoot.

ZICO FT BABYLON__BOYS AND GIRLS

ZICO and Babylon are killin' it of late. Zico is featured twice on my playlist this week and Babylon thrice. I love it! This was such a fun track and ZICO has this colorful wacky aesthetic to his videos and concepts that just adds to that fun feel good vibe. In the B track on this single....Zico spits fire. Definitely check it out if you're a k-hiphop fan.

2LSON FT BABYLON & NIIHWA__A YEAR LIKE A DAY

2lson is a group consisting of a vocalist, Hyo Bin, two composers, LE & Jason, and a lyricist, Noel. I like their style and they ALWAYS have the best features. I'm really digging this album. 끝 featuring 조현아 and Giriboy is my favorite so far....but I'm biased....
ლ(ಠ益ಠლ) URGH THIS BOY.....♥ (❁´▽`❁)♥

SAN E__LIKE FATHER, LIKE SON

This was released a few weeks ago but I neglected to share it....BAD LLAMA. But anywho I adore San E so I'm sharing it now in case any of y'all missed it. I dig how San E sings his own hooks and sheesh, this song is honestly so sentimental ♡ so it only made it that much better.

CHAMANE FT BABYLON__CLUB

It's Friday... errybody know the beat can be chill AF but you can still turn up. I actually like this album. The big release from this was 니가 잠든 밤 which featured Crucial Star and The Quiett....lyrically it's powerful and an all around "chill but still turnt" track but I've been feeling Babylon today so CLUB it is, children.

JAY PARK FT OKASIAN__YOU KNOW

Y'all already know how I feel about Jay and the boys of AOMG.... and Okasian....Okasian ლ(๏‿๏ ◝ლ)

BRYAN CHA$E (aka Play$tar) FT PALOALTO__GRINDIN' ALL DAY

Had no idea bae released a mini album until this morning because I was fully convinced IT WAS NEVER GOING TO HAPPEN lol but once I realized it wasn't a dream, I rubbed it liberally all over my ears....and this track was my favorite. LETS BE HONEST; THE ENTIRE ALBUM IS MY FAVORITE. I'm biased tho.....don't judge me.

DEAN X ZICO__POUR UP

I dunno what it is but I hate the fashion in this MV.....it irks me for some reason. But that aside, Dean's voice is some kinda honey (•ؔʶ̷ ˡ̲̮ ؔʶ̷) and Zico matched the vibe of this track perfectly.

HIGH4__D.O.A

Now this was added simply because my lil frog got her booty poppin to this. I was really impressed by this comeback....the summer release had an odd composition and it wasn't my favorite (no shade tho because a lot of peeps enjoyed it). But this track is cohesive and just has an awesome sound to it. Definitely has my seal of approval.

KITTIB__R.R.F (Rhonda Rousey Flow)

She slayed. Pretty much an all-kill with this performance.
Amen, sister. Amen.

FLOWSIK__YA, NUH

Speaking of slayage, HE F*CKING KILLS THIS ISH. I mean....OH MAHHHHH GAWWWWDDD.
@1:51.....burrrrrrnnnn.

CHOI SEUNG HYUN__SECRET MESSAGE

Had to finish it up with the top bias....one word for this....PERFECTION
So those are my picks for the week. Hope you enjoyed. Peace out, kids.
12 comments
Suggested
Recent
@heidichiesa I LOVED THAT TRACK! I featured it a couple weeks back ♪v(⌒o⌒)v♪I haven't been watching the show tho....have you?
love this especially boys and girls. it's just so addicting. and I'm a big fan if kittib. my new fav of hers is the collaboration with ydg and microdot aka the 8th track on in pretty rapstar volume2
I need to get more into babylon since I heard zico with boys and girls
@passthesuga I have but on drama fever. I can't find good quality on YouTube and it's only given me up to episode 8 so far. I hope they load 9 soon.
bruh, Jay Park's "You Know" is like asdfgklh the best song ever , and so is his album..
View more comments
21
12
9