2 years ago
alywoah
in English · 10,452 Views
likes 21clips 4comments 10
MISSY ELLIOTT IS BACK!!!
www.youtube.com

AND SHE BOMB AS HELL.

After several years of Missy Elliott's silence, she's back with a boom. She just released her single called "WTF (Where They From)" featuring Pharrell.

During Yahoo's The Yo Show she said, "I gotta feel like what I'm giving the fans is 100 percent and that it's game-changing. I don't just throw out microwave records."

Missy Elliott, I gotta say, you delivered. It's game-changing, and it's sure as hell isn't a mircowave single.
Alright Missy, I'm gonna need you not to disappear on me! Stay and keep making awesome music. Because we need you!
alywoah clipped in 1 collections
10 comments
View more comments
yes! of course
2 years ago·Reply
Omg she has been away a long time I totally forgot about her lol glad she's back
2 years ago·Reply
10
this song is sooo good
2 years ago·Reply
10
i knowww!! gahh i love her @purplechick.....@shonA yes and it's so her style!
2 years ago·Reply
10
did you hear this? @Arios025
2 years ago·Reply