amobts
2 years ago1,000+ Views
Panty Dropper Voices in Kpop: Heat Edition

I HOPE YOU HAVE A FAN NEARBY CUZ IT'S ABOUT TO GET HOTT!

Okay amigos, After listening to BTS Butterfly and Run for a million times I was inspired to create a card dedicated to the sexy voices in my opinion in kpop.....at least among the groups I constantly listen to.

If you have anyone suggestions comment below.

For Mature kpopers

The Panty Droppers for vocals.....

Youngbae aka Taeyang from Big Bang has a sexy voice! Oh my LAWRD! I heard he was supposed to be a rapper, but he ended being a vocal artist. THANK GOD! HOW WOULD THE WORLD BE WITHOUT THAT VOICE?!

HE MULTI-TALENTED! HE CAN SING, DANCE, AND RAP ALL WHILE GETTING YOU PREGO WITH HIS VOICE!

Jay Park

I love Jay Park. I know he can rap. but when he sings! Water works honey! I go into a trance! Plus it doesn't help that his lyrics are very mature!

It's getting hot already!

LET ME SIGN UP!

Jungkook from BTS

When I heard him singing in Run, Dead Leaves, and Lost Stars. OMG! idk why I never paid any attention. His voice just makes me feel all kinds of good!

Jimin from BTS

Ah....this is one of my biases from BTS. When he hit those high notes honey! In Butterfly when he hits those high notes....my stomach explodes!

LET ME REFLECT BEFORE WE PRECEEDED lol

Moving on to Rappers.....

T.O.P baby! From Big Bang

I love his deep voice. It makes my heart melt. Even when he speaks....

Ji-Yong aka G-Dragon

Oh, his style is so unique and orginal. His voice always have me feeling some kind a way.

Namjoon aka Rap Monster

My boo is a freakin BEAST! He is my first bias from BTS. I love his voice. It sends me all crazy! Is it wrong that I love it more when he is cussing lol? Don't judge. Just like T.O.P he has that deep voice. I love his voice even when he speaks.

With all that review I barley made it!

WHAT KPOP ARTISTS JUST DO IT FOR IT? ALL COMMENT BELOW!

43 comments
I love deep voices so Mino from Winner... yup... yup ... excuse me. I need a minute. .. lol OK ... the beginning of their song Empty is just ugh!!!
2 years agoReply
I think the only panty dropping voice you forgot on this list is a rapper by the name of BANG Youngguk that raspy deepness got me like udnsnsjdjsk @BAbrajan1 @JessAS @MissT615 @ARMYStarlight @amobigbang @CreeTheOtaku @kpopandkimchi @saraortiz2002 @chinabarrier16 @VeronicaArtino
2 years agoReply
I must agree with all of them.. Namjoon's singing voice as well.. On Just One day. Gosh. I melted. On the MV Taehyung sings it but it's RapMons voice.. And yes, Jimin's high notes are amazing. Kookie also does them great, just can't get too excited, he's 2 yrs younger than me.. Lol YB on Eyes, nose, lips... *sigh* i melted.. It gave me all kinds of feels..
2 years agoReply
YOU CHOICE OF GIFS ACTUALLY SLAYED ME (and also yaaaaaas sunggyu!!! @Jessas)
2 years agoReply
oh my how could i forget bang @SugaOnTop
2 years agoReply
View more comments
85
43
39