nenegrint14
2 years ago500+ Views
The Butterfly mv came out!!!! I didn't even know!!!
I got so excited when I saw this!! But scared at the same time haha.
This song gives such feels!!! I wonder where this will take all the theories...
what I noticed are broken clocks and bars... makes me think they are stuck in some kind of limbo... well hopefully they will explain things soon...
and Jin is crying again he is still his friends tried to follow him maybe
but the boys do look so handsome in this video
... and sad
I want to know what really happened! !
my heart goes out to them
and if my hope is sad, how can I ever be happy??
and the beautiful Mint Suga gah!!
Idk how to feel anymore. too many emotions! my heart can't take it lol what do you guys think of the new mv?
34 comments
View more comments
@Destiny98 smh life ruiners lol
2 years agoยทReply
@nenegrint14 yup they sure are
2 years agoยทReply
Btw I know this is random and off subject but do you have a kakao talk? @nenegrint14
2 years agoยทReply
lol yeah my username is the same as it is here @Destiny98
2 years agoยทReply
Okay I'll add you now @nenegrint14
2 years agoยทReply
44
34
19