fanboy
1,000+ Views

Full Audio "Gettin' Dumb" oleh Will. I. Am feat. 2NE1

Akhirnya kolaborasi 2NE1 dengan Will. I. Am. keluar juga. Silakan langsung di play aja ya, dan kasih comment gimana lagunya menurut kalian semua... Kalo kata fanboy sih ini bukan lagu K-Pop biasa sih.. :))
2 Comments
Suggested
Recent
Beda banget ya kak sama lagu 2NE1 yang lainnya... ::
aku suka... kl kata aku c musiknya agak disco trus ada harlem shakenya jg hihihi apa tu jdnya?? yg pasti kolaborasi yg bagus bgt :))
Cards you may also be interested in
I'm gonna Miss my BIGBANG 😢
:""""""( How can I live without these trolls HOW....... ×.× Look at that Freaking.........Ughhhhhh ily GD ♡ Look at how successful they're, but I don't believe the first one cuz BIGBANG has more than 1.5 Millionfans. You might not be United infront of us anymore, but in our hearts you'll always stay as BIGBANG Ughhhh you babe's I'm gonna miss you so much. Even though you won't be together I'll still support each one as I usually do. Hope you have a wonderful life. Stay healthy, eat a lot c: Remember I'll always be there for BIGBANG. Always be the FANTASTIC BABY that dance to BANG BANG BANG, and run for HARU HARU to not look LOSER. BAE BAE you're not a MONSTER, but a BAD BOY who write LOVE SONGS and LIKE TO PARTY. Wake up TONIGHT you're SOBER. You came to me out of the BLUE, but we decided to NOT FALL IN LOVE. -Peace in cheese- . . . . . . . . @destiny1419 @nnatalieg @4dalientae @AimeeH @VeronicaArtino @StephanieDuong @Zyxzj @PrettieeEmm @SerenityThao @Sailynn @Ercurrent @katiems @AlexisRiver @AaliyahNewbell @krin @ninjamidori @CreeTheOtaku @ToppDogg @Starbell808 @BelencitaGarcia @Dabaesaplayer @VKookie47 @JinsPrincess86 @Emilykitetenjo @moonchild03 @CristinReynolds @Tania538 @BBxGD @shadowCYRMBBCL @nnatalieg @KristinaCaron @VIPFreak2NE1 @BessanMerab @JaxomB @dlphn100grl @Journ505 @luna1171 @Defy24601 @LemonLassie @Izab3lla @CallMeMsDragon @JessicaSchnipke @KeziahWright @Journ505 @RedChord @JohnEvans @kpopandkimchi @Jiyongixoxo @lovetop .
K.Will - Please Don't
Buat yang udah pernah nonton videonya pasti kaget dengan endingnya kan? Lagunya enak banget nih, intinya sih lagi-lagi cinta bertepuk sebelah tangan gitu. Hiks banget deh meskipun melodinya gak mendayu-dayu banget. Liriknya silakn dihayati ya.. ^^ #################################################### Kita duduk bersebelahan di dalam mobil tanpa alunan musik Dengan tangan kirimu yang selalu ku genggam, kau hanya menggigit bibirmu Aku tahu apa yang akan kau katakan, jangan katakan kata itu Tak tahu mengapa, tak tahu mengapa Aku ingin mengulur waktu setiap detik, setiap menit Tetapi jalanan kosong itu membuatku terburu-buru Aku berputar-putar di depan rumahmu, aku mengenal tangisan itu Seharian aku mencari tempat ini dan sepertinya aku kehilangan arah Jalan lakukan, kumohon jangan tinggalkan aku, tolong Tak tahu mengapa, tak tahu mengapa Meskipun hujan tidak turun, tetapi di luar jendela kau yang menjauh tampak tertutup kabut Harus membiarkanmu pergi bukanlah hal yang semudah ucapan Aku berbalik sehingga tak dapat melihatmu meninggalkanku dan Air matakupun menetes, saat ini aku harus menghapus tangisanku Aku tak tahu apakah harus menggunakan saputangan yang kau berikan di dalam sakuku Ataukah aku harus membuangnya sekarang juga? Mengapa aku tak dapat menghentikan getaran ini? Aku bahkan berpura-pura gila dan berpegangan padamu Indonesian translation:. http://haerajjang.wordpress.com Tubuhku tidak mendengarkan perkataanku Aku teracuni keharumanmu yang tertinggal di dalam mobil Hal yang membuatku tak ingin terbangun selamanya Jalan lakukan (tolong), kumohon jangan tinggalkan aku (tolong) Kembalilah (kembalilah), kembalilah (kembalilah) Di atas tempat yang kau tinggalkan, tersisa keharumanmu yang menyejukkan Jalan lakukan, kumohon jangan tinggalkan aku Kembalilah (kembalilah), kembalilah (kembalilah) Aku akan mendekap keharumanmu yang tersisa, kembalilah ke tempatmu ################################################## Translate liriknya dari : http://haerajjang.wordpress.com/
Super M Editor Intro
Hello all, It's Erica. I have joined @MelissaGarza on her journey to turn this community into a huge one! So let's do it! It's been awhile since I did an intro card so bare with me! I am 23 (born in 1995) and I've been on Vingle since I believe late 2015. I have been a K-pop fan since roughly the middle of 2014. The group that got me into k-pop was EXO and my first UB was Sehun. My current favorite group is NCT and Jinho (of Pentagon) is my Ultimate Bias. Though I also love Pentagon, Day6, VIXX, Astro, The Boyz, CLC, (G)I-DLE, Everglow, Stray Kids, Victon, Red Velvet, Ateez, ONEUS, ONEWE, and The Rose. I love lots of other groups too but those are the one's I keep up with the most. I am currently the pioneer and president for the ONEUS and The Boyz communities. However, those terms will be coming to end soon. I will soon be the NCT community's president again, I have been in the past for two terms. In the past I have also been Pentagon's Pioneer and president for three terms. The Kpop community's president for two terms. K-Drama's community pioneer and president for one term. (G)I-DLE's pioneer and president for one term. I have also been an editor for kpop, B.A.P, VIXX, NCT, Ateez, A.C.E, and Astro. Before Vingle had presidents/pioneers I was a part of many unofficial moderator groups keeping the interests alive. Before then when Moderators were still a thing I was Moderator for Day6 and Astro and was also on the kpop moderating team! My NCT biases are Taeyong, Doyoung, Kun, Xiaojun, and Jeno so naturally I'm going to support the crap out of Super M since Taeyong is in the group but not only that since NCT is my ult group I would've supported them regardless. Plus I'm trash for Taemin, Baekhyun, and Kai as well. However going into Super M I know Taeyong will remain my bias! I am already trash for these boys so I absolutely cannot wait for their debut! I hope all of you are looking forward to it too! Until then you can join and support the Super M Community by clicking on the link below! Super M CMTY Want to get nofitications when we post about Super M? Asked to be tagged in our taglist below in the comments! - Super M Council: @MelissaGarza @Halsyeon @Just2BLoved @kpopfan88 Super M Taglist: @QueenPandaBunny @lop0929 @YugyKookie97 I hope you join us on our journey to support the boys!
8
2
Share