amobts
2 years ago1,000+ Views
OMG Jimin and V!!

WARNING ADULT HUMOR

Yall out there saying Jimin innocent. I knew all along he was a freak. I mean how can you pump ya hips like that a be innocent minded. I have the proof! These are clips from Fancafe.
Hahaha haha hahaha CTFU! JIMIN now I know you grown for real...get at me! LOL Jimin got that boss look on his face. With all that aside. They are super funny!

"PARK JIMIN GET OVER HERE!"

in my scorpion voice lol
16 comments
@LenaBlackRose I went online to join the fancafe and I can see why you were confused. it's all in Korean plus they are kinda mean when it comes to asking for help forums. I found one that basically said don't reply in English no English. Basically it said translate on ur own and don't ask ppl on the site to translate. I wonder if someone who is awesome can make an international English fancafe
2 years agoReply
@LenaBlackRose @amobigbang can some one explain for me what is it "fancafe"?? 馃槃 And where I can install it or found it??? :))
2 years agoReply
@LenaBlackRose yeah I think it really for their Korean base fans or fans who are fluent in Korean.
2 years agoReply
@amobigbang *sigh* I would love to be part of the Fancafe but I can't understand it 馃槩馃槩馃槩
2 years agoReply
lmfao. speaking of facafe how come it can't be translated to English? cause I keep getting Twitter notifications from BTS about it but it's in korean (unsurprisingly )
2 years agoReply
View more comments
95
16
37