dreamgirl
4 years ago5,000+ Views
SHINee at Show Champion 130501 - wow they look GOOD!
But I miss jjong on stage :(
4 comments
@relinashinee they look SOOOO good
4 years ago·Reply
yes, our boys (mines minho, baha) look dashing, ahahahahaha :D
4 years ago·Reply
@relinashinee hahaha as long as you stay away from Taemin :PPP Joking! so your favorite is Minho?
4 years ago·Reply
yeah, always did... I don't like him like the way girls do, like cos you know, the opposite sex kinda thing... It's just, I find him more masculine and has a really unique voice than the others, although they all do. But he's just different from them... lol, that low voice is what gets me every time, lol
4 years ago·Reply
38
4
Share