amobts
2 years ago1,000+ Views
13 comments
"We need to talk later Jeon Jungkook "his face though!XD
2 years agoReply
lmao!!! Sugar always comes out with some like duuh? hello? lol
2 years agoReply
Yes Yoongi... That is ALL that matters.. Too many details... Lmao...
2 years agoReply
oh it got serious real quick Jimin is gonna get it cuz Kookie ain't afraid of his hyung lol
2 years agoReply
the last one with suga and jhope making faces me and my bff and then jimin going wtf is my mom
2 years agoReply
View more comments
161
13
42