LocoForJiyong
2 years ago500+ Views

Good morning beans!!! A little Jiyong for your day!!

This first picture gives me soo much life!!!! I love Soojoo and We all know Jiyong is perfect and this here....beautiful ! I'm gonna have to call Xin so I can get a grill tooπŸ˜‚ And man these party videos are giving me soo much life!!!! Ughhh this man is too much

Oh look a new lock screenπŸ˜‚

😘😘

Why is he so damn sexy?????? Why???!!!😍😍😍😍

These two are squad goals!

😍😍

True Squad Goals !!! Xin is legit the coolest person ever i need him in my life πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’―

I'm done with Jiyong soo done!

πŸ™ˆπŸ’•
8 comments
Suggested
Recent
@Jiyongixoxo a beautiful ADDICTION πŸ’–
@BBxGD lol I saw it an unhealthy amount of times and here I am again looking once more
soo.... how come there are never any rumours about soojoo and gd? they are always hanging out. ....
the fact I saw this the fourth time.... *super satisfied* yup.. now back to sleep πŸ˜πŸ˜› @Jiyongixoxo
View more comments
33
8
9