staceyholley
2 years ago500+ Views
Thank You to @MorganElisabeth for this fun game :) If you'd like to play, find her card <<HERE>>
I dig it :)
Awe, my 1st Seventeen bias :)
hmmm, I don't really know about this. He's not really my type. Besides, he's @gabbylu13's bias :)
"I KISSED A GIRL AND I LIKED IT!"
LOL, just jokes Jeonghan <3
From best friend to boy friend :)
Of course he's jealous, he's my secret admirer
Ayee :)
Well, because he's Tiny Satan...
Honestly though, how can you hate Woozi?
Daww... I married my secret admirer :)
But for real tho... out of 13 possibilities, how did I manage to get S.Coups 3 times? lol
As usual, if you would not like to be tagged on future cards, please let me know. <3
3 comments
THIS IS SO COOL. I am glad you got your first bias haha! & Minghao is my son ahh he is so talented and so underrated. #MinghaoProtectionSquad. :D
2 years agoΒ·Reply
@MorganElisabeth I absolutely LOVE watching Minghao dance! I have a real serious thing for dancers, which is probably why I love Hoshi so much!
2 years agoΒ·Reply
yay a new one to do!!!
2 years agoΒ·Reply
15
3
1