DARKNESSFALLS
2 years ago100+ Views
Okay I'm game... This is going to be super quick and might shock some lol
If I was a character from Marvel! This would absolutely be her! Yup... I'm going cosmic!
Can you like Marvel and DC. Yes and No. The no part is because no matter what you do, you will prefer one over the other lol. I rock with DC but I will always be a Marvel Girl.
3 comments
She looks awesome!!! You look good green :D
2 years ago·Reply
@shannonl5 if i can pull off blue hair maybe I can do the green skin lmfao
2 years ago·Reply
@LAVONYORK haha that I'd love to see! A friend of mine actually does blue hair with matching lipstick and eyebrows and tbh she looks fabulous so I say go for it!
2 years ago·Reply
2
3
2