AlisonMandia
2 years ago500+ Views
Got7 Flight Log: Departure Trailer
So I woke up this morning to the best V App notification; Got7 has finally released their Comeback Trailer!! If you're as big of a Got7 fan as I am and you haven't seen it yet, you're gonna want to do that ASAP. Because things happen. (*Warning: SPOILERS AHEAD*)
So the beginning was cute and fun and I had the biggest damn smile on my face the whole time because I have been excited for these next 10 days for months!! But then...
THIS HAPPENS. And the first thought that runs through my head is "Oh God, they're pulling some BTS crap."
We go back to where everyone is happy, but Junior is by himself, so he's being singled out still. So my mind is going "OhGodOhGodOhGodOhGod."
And then everyone starts FLYING which is absolutely ADORABLE. So I half-forgot about Sad Junior because I was having so much fun watching the boys have fun flying around. But THEN...
... .... .....just... *Sigh* You don't know if he's gonna fly or fall or what and it's SO STRESSFUL.
I wanna hear your reactions to the trailer because if they're like mine, there are so many emotions. But I honestly can't wait to buy the album and see them in concert!!! 8D
27 Like
15 Share
3 comments
"They're pulling BTS crap" πŸ˜‚πŸ˜‚
2 years agoΒ·Reply
I thought the same thing πŸ˜‚I was like shit I have to go through this again
2 years agoΒ·Reply
Right? GOT7, I don't wanna live through another BTS.
2 years agoΒ·Reply
27
3
15