sherrysahar
2 years ago1,000+ Views
5 comments
omg Chanyeol's voice always leaves me weak.
@PrincessUnicorn Channie baby is the best vocalist and the rapper at the same time my baby lol ;) he is sooo precious <3
omg omg! the harmony between these two are no joke i get it if it was baekhyun or kyungsoo but chanyeol damn omg!
every time I hear chanyeol sing it makes me fall in love which sucks because I'll never be with him....*sigh* beautiful duet tho!!
@AubriePope lols yeah he is amazing ❤😍👌
48
5
25