KurosakiJess
3 years ago1,000+ Views
Found this on Pinterest and just kinda zoomed past it at first.. Then looking back, I thought it was Toshiro. But!! It's Killua!!! Explains why I'm obsessed with both of these men..
6 comments
Suggested
Recent
๐Ÿ˜ฒ๐Ÿ˜ฒ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Gon and Killua love it
@KurosakiJess eh, I tend to prefer subs anyway!
It's only 148 episodes so not terrible. A lot of my friends won't watch it because it isn't dubbed at all but I actually think they just recently released it in dub! It's literally one of my top top faves., yay! Sanji kun!! He's great. ๐Ÿ˜† @OtakuDemon10
I gotta get on HxH! I almost started it once, but I was already watching other stuff, plus my non-anime shows were still on, and now I'm still working on Naruto and there's One Piece (finally meet Sanji, btw. Loving him!) Plus a handful of others, so not sure if I could handle another big one like that! Ugh so much anime, too little time!๐Ÿ˜–
Whaaaa??! Hisoka is my favorite!!! ๐Ÿ˜ @animerg13
View more comments
42
6
7