AlittleJoy
2 years ago100+ Views
His face when he sees me. which either means I'm unexplainably gorgeous or so ugly he can't fathom lmao!!
I don't know how I can buy him an expensive shirt when I can't do that for myself lol
I don't think he's impressed with it lol
I think he wants me to leave now lol
we go to high five and this happens. if I were Jin I'd be done with me too LMAO
4 comments
Suggested
Recent
@EverieMisfit lmao see? he just really didn't like me lol
@AlittleJoy well he's gonna have to since I'll be inviting you to the wedding! Haha
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ omg that's more awkward than mine!
@EverieMisfit yesssss lmao
9
4
1