bgeorge10445
1,000+ Views

Uncle Drew Commercial Chapter 1

{count, plural, =0 {Comment} one {Comment} other {{count} Comments}}
Suggested
Recent
@happyrock Nah its the sequel to this video. Uncle Drew and I forget the persona KLove plays
@JohnLee the sportscenter Kevin Love one?
Now you gotta post the Kevin Love one haha
jajajaja that's a brilliant ad
these commercials are hilarious. I love the look on the guys' faces when they start getting schooled by him
Cards you may also be interested in
[Ladies' Week] Inspirational Ads
Ok. I usually don't like ads. But when it comes to sports ads, especially inspirational sports ads, I love watching them. I would sometimes go on YouTube just to watch motivational sports commercials over and over again. Well, once again, in celebration of Ladies' Week, I want to share some of my favorite sports commercials with y'all. Sit back and let's get pumped! 1. Nike - Better For It This ad's main message is to support women on their athletic journeys. We all have our own insecurities when it comes to working out. However, this particular campaign empowers women to be better through inspiration and motivation to push to the next level. It's so motivating and it also sends message to the rest of the world that there is no such thing as masculine or feminine when it comes to exercising. Everyone is equal and everyone has the power to turn "can't" into "can". 2. Always - Like A Girl This ad is definitely one of the most powerful ads I've ever seen in my life. Due to the stereotypes that exist in society, girls may lose confidence as they grow older. The rest of society could also be bound by these types of stereotypes. But this commercial can change the perceptions that people have of the phrase, "like a girl". It also has inspired me to take part in this campaign and change the phrase "like a girl" from an insult to something positive. 3. P&G - Thank You Mom Moms are the best. Even though I have not yet been a parent, I always get a bit misty when I watch this ad. A powerful element in this commercial is that athletes are not the focus here. Instead, the focus is on the dedicated moms that pick them back up when they fall. Of course, we cannot forget about all the dads around the world, but let me say this one more time: moms are the best! Well, another shoutout to @shannonl5 for planning this awesome event and you guys should all join if you still haven't heard about it yet! Also, what are your favorite women's sports commercials? Comment in the comments section below!
Kris @ the 2016 NBA Celebrity All-star Game 😃🙌
Omg you just don't know how happy & excited I was when I first found out he was going to be in the NBA all-star game!! xD I totally watched it, I had too! I'm so proud of Kris, he's going places and he's just getting even more successful and known :) SM fudged up! lol but anyway I'm glad he had fun out there and played his best. I cheered him on hardcore throughout the whole game, screaming and fangirling lol I even hurt my toe in the process lol he made some lay-ups, I was so proud :) Canada won, that's awesome xD I mean I enjoyed the whole game even though USA lost sadly but I still had fun watching definitely Wu baby ^__^ He was on my TV screen cRiEs xD I couldn't control my feels at all it was everywhere! lol ❤❤ awws look his fans were there of course :) CR TO THE OWNER OF THESE PICTURES :) Kris.. you looked so cool out there ❤ The last picture though lol wth.... Did you kitties watch the game or nah? @mercii @kpopandkimchi @ercurrent @thepinkprincess @roxy1903 @yongsongmi @sarangseoltang @nnatalieg @allobaber @creetheotaku @poojas @lextay327 @johnevans @veronicaartino @deniecesuit @beckah1327 @mellyortiz @nicolejolly @drummergirl691 @crystalguerra @carleB @eliseB @raquelarredondo @erinee @sarahdarwish @xxygxx @jennyyang143 @geetanjalirao @toppdogg @donnalykaroxas @aegyoxprincess @ninjamidori @hayleyyates @ayannawelch @yaya12 @ladeda7 @maddie27 @danamichelle @brisalopez @aliciazitting88 @sashalove @shadowcyrmbbcl @neoisrealo @taisa @sabrinasakura @kpossible4250