7 months ago
Lexxcisco
in English · 806 Views
likes 29clips 10comments 4
~For Eomma~

So speaking of edits, I just made one for my friend @JessWang90.

Mwahaha....Blonde Jackson everyone!

This is gonna kill her XD

Heres to you girlie~

*Savage Thunder Mafia*

~The Randoms~

B –
E – @ESwee
F –
J – @JaxomB
L –
N –
P –
R – @roseeoh
W – @WolfLune
X –
Z –

(Credit to owner of gifs!)

Lexxcisco clipped in 1 collections
4 comments
Haha you know you killed her!!! *hi-five*
7 months ago·Reply
35
View 4 more replies
Rip Jess
7 months ago
she'll be dead within a minute 😂
7 months ago·Reply
41
She will man. It will be great XD
7 months ago
@KaiLuhan4ever where did you come from plotting on me with @Lexxcisco?!?!?! you two are horrible. where did you learn this behavior?!?! 😂😂😂😂😂😂
7 months ago·Reply
24
View 3 more replies
@ElleHolley Nah. It was you. I learned from you.
7 months ago
*flips bed* I JUST DIED AGAIN!!!!! AHHHHHH!!!!!!! 😍😍😍😍😍😁😁😁😁😖😖😖😖😫😫😫😋😛😝😜😲😵🤒 *clutches chest* ❤️💙❤️💙
7 months ago·Reply
44
View 3 more replies
@Lexxcisco I have an evil daughter! LOL Jk Just a feels killer! I'm so proud! *sniff sniff* Lol @ElleHolley Yep it sure is 😂😂😂😂
7 months ago