PolarStarr
10 months ago1,000+ Views

This duo are really something else!! xD ♡


67 Like
24 Share
5 comments
I miss them doing the mandaggo thingy on vapp. I love their friendship. their bickering is cute too. lolol
10 months ago·Reply
View 1 more replies
I guess so. I remember that one vapp where jimin kinda complain and being sulky that tae doesn't want to do it with him that he ended up call jungkook and jin appeared with ramens. hahahaha. Yet I lowkey hope that during their vapp for celebrating their 4M followers, they'd do that again alongside with eatjin, hope dance on the street anf others. hahaha
10 months ago
brings to mind all them fanfics...
10 months ago·Reply
omg they are so cute together I love them can you tag me in please
10 months ago·Reply
View 3 more replies
Haha its okay :)
10 months ago
jimin was the one holding and hugging v when he was talking and crying about his grandma right?
10 months ago·Reply
View 1 more replies
10 months ago
67
5
24