cheerfulcallie
4 years ago5,000+ Views
Plenty of Fishes in the Sea...
Oh really??? Hmm.....I wanna catch a big one, (*_*)
21 Like
6 Share
8 comments
View more comments
haha.. i regret saying that so often now
4 years ago·Reply
catch a big one? hmm dont really know what that means lol
4 years ago·Reply
@goyo ...yeah, so what you trying to say? lolz
4 years ago·Reply
@goyo that means you catch a phat person :p
4 years ago·Reply
@mrjockX it's all good im phat and phat ppl needs loving too, lolz
4 years ago·Reply
21
8
6