AnisaRositaDewi
10,000+ Views

Cerita Lucu Yesung Super Junior Dan Kura-Kuranya...

Yesung super junior...siapa yang tidak kenal dengan oppa yang satu ini...kemampuan menyanyinya tidak usah di ragukan lagi...mungkin ini lah kenapa aku juga suka yesung oppa selain donghae oppa ...suaranya yang begitu khas membuatku teringat ingat dia mulu ....hahahahahaahah Yesung oppa...adalah anggota yang dikatakan memiliki salah satu suara terbaik di Super Junior,bahkan sangking khasnya suaranya yang pandai melenggak lenggokkan chord ini,dia sampai terpilih menjadi LEAD VOCAL di SUPER JUNIOR...., oppa akan membuat para ELF tidak mampu berkata-kata setelah mendengarkan suaranya.... contohnya pada tahun 2010 kemarin ia terpilih menyanyikan lagu soundtrack sebuah dr`ma korea "CINDERELLA STEP SISTER" dan lagu itu berjudul "IT HAS TO BE WITH U" tidak usah di ragukan lagi...suaranya begitu indah hingga banyak CLOUDS yg jatuh cinta padanya, Ia juga dikenal mudah bosan, dan sering melakukan pandangan kosong, sangat kontras sebagai artis yang chingu lihat di atas panggung. Sungguh menggemaskan anggota Super Junior ini. Mungkin karena kepribadiannya, kalimat pertama yang mungkin memasuki pikiran chingu semua adalah bahwa dia agak “bodoh” :D Kisah ini terjadi di asrama.... Kukatakan sebelumnya bahwa dia sangat mudah bosan, dan dia juga tidak suka sendirian. Suatu hari, ketika Yesung pergi ke kamar Heechul, ia menemukan bahwa “aku tidak bisa kalau sendirian” Heechul telah mendapatkan dirinya sendiri seekor kucing! Dia berpikir untuk dirinya sendiri “Aku harus mendapatkan hewan peliharaan juga.Mungkin nantinya aku akan merasa sedikit tidak kesepian dan bosan..” dan ia mulai mencari hewan peliharaan untuk dia panggil sendiri. Hewan yang ia akhirnya ia beli adalah kura-kura. Kura-kura ini berharga yang harganya 350.000won (2,5 juta lebih). Sejak awal, ia memperlakukan hewan peliharaan ini dengan baik dan membawanya dengan banyak cinta, bahkan memberikan nama yang lucu. Dia menamakannya “Ddangkoma” (Chibi dalam bahasa Jepang dan kecil atau kerdil kalau diterjemahkan). Ddangkoma, yang menjadi hewan peliharaan Yesung – keluargakah? teman bermainkah? – kemudian disimpan di sebuah kotak kaca yang sesuai mirip dengan akuarium. Tidak seperti kucing Heechul yang bisa ia ajak bermain, kura-kura Yesung tidak lebih dari sebuah hewan peliharaan yang hanya akan mengamati melalui kaca. (he is PABO, right?)....ahhaahahahhaha tapi unik sih...wkkwwkwkwkwk Bagi seseorang yang membeli hewan peliharaan untuk mencegah kebosanan, setelah banyak jam hanya menonton kura-kura-nya, tampaknya ia menjadi LEBIH bosan.... … Entahlah, tidakkah ini seperti ini hal yang sering Yesung lakukan? (Yeah, he did weird things)... Jangan berani mengganggu anakku! Fans yesung oppa yang memiliki kesempatan bertemu Ibu Yesung kemungkinan tahu tentang kejadian ini.... Orang tua Yesung oppamemiliki restoran di Hongdae Seoul (lebih legkap di chapter Yesung). Penulis pergi ke restoran dan melakukan obrolan dengan Ibu Yesung tentang anaknya. (sayangnya, wawancara ini tidak bisa dipublikasikan di buku)... Ada member yang suka menggoda dan terkadang mempermainkan (dalam artian lucu-lucuan ya) Yesung.... Benar, tidak lain tidak bukan si bad boys Kangin oppa Yang sebenarnya dikatakan, tidak sepenuhnya Kangin benar-benar menggoda Yesung oppa, tapi selebihnya adalah menunjukkan kasih sayang dan persahabatan dengan Yesung oppa. Kangin menggoda Yesung oppa di radio.... Sepertinya Kangin oppa mendapatkan telepon dari ibunya Yesung oppa dan diomeli olehnya tentu saja! Benar-benar hak istimewa seorang Ibu! Tapi sebenarnya, antar member Super Junior sangatlah dekat, dan mereka bahkan dekat dengan orang tua member lainnya juga. Bagi Ibu Yesung oppa, Kangin oppa haruslah seperti salah satu anaknya dan dia memiliki pemikiran, “Sesama saudara tidak boleh saling menggoda satu sama lain!” ketika dia menelepon Kangin oppa....wah ibu yeppa bener bener sayang yeppa...sampe segitunyah ya chingu... Lakukan-atau-mati Yesung oppa!... Setiap orang, sebagai pelajar ada saat dimana kalian mewarnai rambut kalian? Tentu saja, setiap sekolah memiliki peraturan yang harus dipatuhi semua siswa, dan beberapa sangat ketat tentang rambut yang diwarnai dan gondrong, terutama untuk anak laki-laki. Sekolah Korea bahkan lebih ketat dari Jepang dan mewarnai rambut berarti melawan peraturan. Ini adalah waktu saat Super Junior Yesung oppa mewarnai merah rambutnya. Dia tau dia akan mendapatkan masalah di sekolah dengan rambut berwarna itu, jadi untuk menghindarinya, dia menggunakan helm dan masuk kelas seperti itu. Ketika gurunya melihat dia dengan helm, dia berkata pada Yesung oppa untuk “Buka helm-nya” dengan nada memperingatkan. Yesung oppa memaksa otaknya memikirkan sesuatu untuk membalas itu, dan berdiri dengan: “Kepalaku terlalu besar jadi aku tidak bisa melepaskan ini!” Kelihatannya hal seperti itu menjadikan dia legenda di sekolahnya sekarang....wkwkwkwkwkwkwkwkwkwk oppa bener bener pelawak yah ekekekekek..... Aku, Yesung uh… Yesung punya banyak penggemar.... Beberapa fans tertarik pada oppa karena suaranya yang cantik yang lain karena kepribadiannya yang unik... Ini adalah kejadian yang terjadi sebelum mereka debut.... Oppa ditemukan berdiri di tepi jalan, menatap kosong ke angkasa. Ada penggemar yang menyadarinya salah satunya karena mereka mengikutinya dari awal, atau mereka hanya menyadarinya disana ketika melihatnya lewat. Penasaran apa yang dilakukannya disana, penggemar itu bertanya padanya; “Oppa! Annyeong haseyo! Apa yang kau lakukan disini?” Jawaban yang tidak diduga dari Yesung adalah ini- “Uh…Aku lupa dimana dorm berada” Pada akhirnya, penggemar itu menunjukkan padanya jalan kembali ke dorm. setelah itu, banyak pertanyaan muncul, seperti kenapa dia tidak menghubungi member yang lain? dan bagaimana penggemar bisa memberitahukan semua jalan kembali pulang ke dorm…? Sepertinya dia membawa naluri ibu pada penggemar...kwwkwkwkwkw oppa oppa... Aku melakukannya lagi… Ketika penulis menemukan kejadian ini, dia berkata “Lagi?”. Benar, Yesung oppa melakukannya lagi.... Ini ketika Yesung oppa berjalan bersama penggemar (yang sebenarnya adalah penggemar yang mengikuti yesung oppa…) Dia tiba-tiba berhenti berjalan dan dengan ekpresi terkejut di wajahnya. Penggemar di sekitar melihat ekspresinya dan bertanya padanya “Ada masalah?”. Jika kalian sudah membawa sampai bagian ini, mungkin kalian sudah tahu apa yang akan terjadi selanjutnya. Jwabannya adalah “Aku lupa jalan kembali ke dorm”. Ah, dia melakukannya lagi. Saat itu, mungkin sepertinya masalah bagi artis dengan penggemar yang membuntuti mereka, tapi kenyatannya dalam kasus Yesung oppa, itu cukup beruntung karena ada penggemar disekitarnya yang memandunya kembali pulang! haduh oppa aku rela nganterin tiap hari deh kalo oppa lupa pulang(ngarep) :P Bulldog Yesung oppa suka berkelakar, dan juga menceritakan lelucon.... Suatu waktu, kalian bisa melihatnya berinteraksi dengan penggemar, dan lalu ada waktu ketika kalian melihatnya dengan dunianya sendiri. Cerinta selanjutnya adalah sesuatu yang terjadi pada peristiwa fansign. Seorang penggemar berkata seperti ini pada Yesung nppa “Temanku berkata aku seperti anjing! Manurutmu aku mirip anjing seperti apa?” (Ps : apakah ini pertanyaan…LOL. Mari katakan kalau seandainya aku bertemu dengan salah satu member secara langsung, ini TIDAK akan menajadi salah satu pertanyaan yang akan kutanyakan!) Penggemar itu mungkin berharap kalau yesung oppa akan mengatakan sesuatu seperti “pudel” atau “chihuahua”, atau salah satu tipe anjing kecil dan cute lainnya. Tapi bagaimanapun, yesung oppa tidak menjawab seperti yang diharapkan. Ketika dia melihat wajah penggemar itu, inilah yang dia katakan: "~BULDOG~" Kemungkinan karena yesung oppa berfikir dia adalah salah satu penggemar yang mencintainya makanya yesung oppa mengatakan lelucon…benar kan?...wkwkwkkwkwwkwkwkwkwkkwkwk....
Comment
Suggested
Recent
hahaha
Cards you may also be interested in
Sinful Saturday 🔞🔞🔞
Wassup everyone, Kim here and its sexy Saturday with our BabyHae. I hope you guys enjoy this sexy version of our babyhae. https://youtu.be/WbpRDIMAKpk ELF Reps: @cns1391 @ESwee @MelissaGarza @Just2BLoved @kpopfan88 @BoyGroupKpop @QueenPandaBunny ELF Tag List This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps . Please leave a comment saying if you want to be added or removed to this list. One of our ELF Reps will reply to your comment Changes will occur from the next card on!!!!! #: @4dalientae A: @addri @AlexisCortez @AlyssaGelet818 @AnnieGoodman @AubriePope B: @baileykayleen @bangsuju @Brawner13 C: @cardboardart @ChelseaJay @CheyenneJessee @ChristineO84 @cns1391 @CristinReynolds @cue2pal D: @DalyRomero @dallasyamane @dalenalw @Defy24601 @deilig @DonnaSearles @DucklingYoongi E: @EvilGenius @EmilyGardner @Recurrent @EsmeraldaCayeta @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender @GamerKyumin @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero @InfinitySky @isabelad90 @IsoldaPazo @ItsMari @Izzy987 J: @JasminMartinez @Jinnyrod3 @Juliag13 @jumbled2 K: @kandle779 @KarlythePanda66 @karinamiranda81 @KellyOConnor @Keniaaxox @kpopandkimchi @kpopfan88 @Kirinacorn81 L: @lashonda0917 @Lelulgc @LiyahBoon @lop0929 M: @MadAndrea @MaelstromVIP @matty0203 @MelissaGarza @megancurrent9 @merryjayne13 @Minnieluvs @MirandaStephens @MrsKyuhyunCo N: @NadineEsquivel @NasiaWright @nnatalieg O: @otakukpoper P: @pharmgirlerin @PrincessUnicorn @PilaVaj Q: QueenCrossGene R: @resavalencia @Rebecca22 @robertakm64 S: @Sailynn @samcorsam @sherrysahar @SHINee4ever @SierraPaske @SimplyAwkward @skittlerocks93 @Starbell808 @StefaniTre @SomaMorga @sugasadamsapple @SugaMint @SugaOnTop @sukkyongwanser @SweetDuella @szewwy T: @TaraJenner @Ticasensei @Tinnerz10 U: @unnieARMKey V: @VeronicaArtino @vicky1990 @VixenViVi @VKookie47 W: @WinKonVIP X: Y: @YessicaCardenas
Super Junior Weekend Challenge 🎉
Hello ELF! It's Melissa with Super Junior Weekend Challenge! It was Eunhae 13th Anniversary on July 18th. Like just yesterday! So the challenge is to find a creative way to wish them Happy Anniversary! For me, I made a Moodboard for them. Until next time ELF! ELF Reps: @cns1391 @MelissaGarza @Just2BLoved @kpopfan88 @QueenPandaBunny ELF Tag List This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps . Please leave a comment saying if you want to be added or removed to this list. One of our ELF Reps will reply to your comment Changes will occur from the next card on!!!!! #: @4dalientae A: @addri @AlexisCortez @AlyssaGelet818 @AnnieGoodman @AubriePope B: @baileykayleen @bangsuju @Brawner13 C: @cardboardart @ChelseaJay @CheyenneJessee @ChristineO84 @cns1391 @CristinReynolds @cue2pal D: @DalyRomero @dallasyamane @Defy24601 @deilig @DonnaSearles @DucklingYoongi E: @EvilGenius @EmilyGardner @Recurrent @EsmeraldaCayeta @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender @GamerKyumin @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero @InfinitySky @isabelad90 @IsoldaPazo @ItsMari @Izzy987 J: @JasminMartinez @Jinnyrod3 @Juliag13 @jumbled2 K: @kandle779 @KarlythePanda66 @karinamiranda81 @KellyOConnor @Keniaaxox @kpopandkimchi @kpopfan88 @Kirinacorn81 L: @lashonda0917 @Lelulgc @LiyahBoon @lop0929 M: @MadAndrea @MaelstromVIP @matty0203 @MelissaGarza @megancurrent9 @merryjayne13 @Minnieluvs @MirandaStephens @MrsKyuhyunCo N: @NadineEsquivel @NasiaWright @nnatalieg O: @otakukpoper P: @pharmgirlerin @PrincessUnicorn @PilaVaj Q: QueenCrossGene R: @resavalencia @Rebecca22 @robertakm64 S: @Sailynn @sherrysahar @SHINee4ever @SierraPaske @SimplyAwkward @skittlerocks93 @Starbell808 @StefaniTre @SomaMorga @sugasadamsapple @SugaMint @SugaOnTop @sukkyongwanser @SweetDuella @szewwy T: @TaraJenner @Ticasensei @Tinnerz10 U: @unnieARMKey V: @VeronicaArtino @vicky1990 @VixenViVi @VKookie47 W: @WinKonVIP X: Y: @YessicaCardenas
Vingle love 4 Cmtys!
It’s the last card of the Series and time to highlight the Top communities! You know the ones, In the Thousands that have been in the care of so many amazing people throughout the years! This is a card to show appreciation to the Presidents currently still bringing life and happiness into communities!  To highlight 2, The Kpop cmty and The BTS cmty are highly active and has so many cards! The Presidents @Halsyeon and @Yugykookie along with their Editors have done stupendous work with managing the cmty’s that get so many cards!      ▪☆▪☆▪☆▪☆▪☆▪☆▪☆▪ There are 13 Cmty’s being mentioned in this card! Also to include a couple extra high cmtys. KDrama, Quotes, & Travel.  may not be in the Music genre but wanted to include them because well I do like to keep an eye on the cmty’s that interlock with the kpop world, PLUS KDRAMA lol.           ●☆●☆●☆●☆●☆●☆● For some of these cmty’s They are recently coming up or just came up to term So Presidents named are who has Monitored over the last couple months and the changes presented are in their time frame!!! Thank you to all the Presidents for doing such amazing work! Top Communities! 13. Its time to see the tracking. How many new members have these cmtys gotten since the begining of Feb! ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ VIXX 》     Cmty Had 11.4k members With the President being @MaeLyn      It is now currently at 11.8k members!    Thats fantastic! T.O.P 》   Cmty Had 12.7k members With the President being @Starbell808    It is now currently at 12.9k        100 BTS 》    Cmty Had 14.4k members With the President being @Yugykookie It was at 14.5 on feb 18th  It is now currently at 15.3k    .9k- 900 new members!! Great Job in your cmty girl!! G-Dragon  》   Cmty Had 15.5k members With the President being @BBxGD. It is now currently at    15.7k    .2k= 200 Shinee 》   Cmty Had 16.8k members With the President being @VixenViVi    It is now currently at 17k That is .2k-200 new members! Super Junior  》   Cmty Had 18.9k members With the President being @QueenPandaBunny It is now currently at 19.2k    .3k=300 EXO  》   Cmty Had 20.7k members With the President being @MelissaGarza It is now currently at 21.2k    .4k = 400 new members! AsianMale Stars. 》 Cmty Had 36.7k members With the President being @BBxGD It is now currently at    36.9k    .2k-200 Koreanstars. 》 64.7k members With the President being @DefSoul This is a new one I saw so Im sorry It doesnt have a beginning number. Kpop  》 Cmty Had 113.2k members With the President being @Halsyeon   114.7k    members currently. There are 1500 new members! Its a popping! K-Dramas   》  Cmty Had 139.3k members With the President being @SweetDuella It is now currently at 140k    .7k= 700 Quotes 》  Cmty Had 151.6k members With the President being @ jazminramirez9    It is now currently at 152.7k     with 1.1k- 1100 new members! Travel  》  Cmty Had 156.1k members With the President being @ Carcake It is now currently at 157k    .9k= 900 fam tag! new updated list!  @SugaKookieV @StefaniTre  @SimplyAwkward @Starbell808 @SerenaArthurs @Sugasadamsapple @BabydollBre  @WinKonVIP    @Taekookimonster  @ESwee @Just2BLoved  @QueenPandaBunny   @Yugykookie97 @kpopandkimchi  @VKookie47 @MelissaGarza  @VeronicaArtino  @tinafalcon22 @tigerlily84 @Taekookimonster   @JaxomB  @divanicola05  @ynsamgwlk @rchacon19 @cns1391  @PolarStarr  @rocklvr @BTSARMYBOI @QueenyCrossGene @BTSMicdrop
Super Junior Age Group: Oldest to Youngest
Leetuek - July 1, 1983 Fact: Leeteuk is afraid of being alone, when he was in the hospital, he asked Donghae and Ryeowook to stay overnight with him Heechul - July 10, 1983 Fact: Because Heechul’s personality is quite sensitive, he draws a line when he sleeps on the bed. If anyone crosses the line, they will be kicked out. The people that can sleep with Heechul is Kibum and Typhoon (The Trax). Hangeng - February 9, 1984 Fact: In 2002 he passed the SM Entertainment’s audition in China. He was one out of the 3000 to pass the auditions. He left for Korea. His family was poor, so when he left he didn’t ask for money and left with an empty wallet. Using a vacation visa, he left to a country where he wouldn’t know anyone, without money and without knowing any Korean words. After 2 more years of hard training, Hangeng made his debut as a member of the new project group “Super Junior 05″ together with 11 Korean guys. These 12 reached fame, but several months later something very harsh happened. Since Hangeng was the first Chinese person to debut in Korea, Hangeng and SM didn’t know about the laws. Hangeng found out that his visa was wrong, and that he was no longer allowed to perform until the Visa problem had been solved. There was also a law saying that foreigners could only perform on 3 TV channels. Basically, Hangeng was told that he would be fined or even kicked out of Korea if he performed on TV. Wanting to help the band, Hangeng came up with an idea.. Would it be possible to stay by their side (super junior) if no one knew who he was? Since he wore a mask… he was able to perform. He continued to wear his mask for 2-3 months. He was seen as a backup dancer. The members tried to comfort him, but still he was in deep pain. He always told his mother on the phone that everything was okay. His lines had to be lip-synched by other members while he was still hiding in the back. Credit to owner~ Yesung - August 24, 1984 Fact: When the accident happened to SJ in 2007, Yesung cried for Leeteuk, Eunhyuk, Shindong and Kyuhyun who were involved in the accident. Leeteuk: “He even told me not to worry because there he will keep all members SJ.” Yesung said to Kyuhyun who is seriously injured in that accident: “If you heal, I will not be angry anymore though you always making fun of me.” Kangin - January 17, 1985 Fact: The name “KANGIN” was given to him to suit his personality., Kangin means “strong benevolence:, a strong but nice person. Shindong - September 28, 1985 Fact: Once Shindong heard 2 highschool girls walking past him saying “there’s Shindong the other girl say "really" so the girl went to see if its really him then she said “its not him!” Sungmin - January 1, 1986 Fact: When Sungmin was asked to finish the sentence, “Super Junior is..” He replied “a theme park” Eunhyuk - April 4, 1986 Fact: The member voted Eunhyuk as the member who watches the most Yadong (erotic video). There was an article that came out that said, “ Eunhyuk is a Yadong Mania”. After the article came out, his mom called him and asked him, “did I raise you to be this way?” Siwon - April 7, 1986 Fact: Siwon often gives injuries to other members accidentally, since he can’t control his strength. Donghae - October 15, 1986 Fact: Donghae who is quite weak in health, often loses sleep at night. Sungmin who lives with him would fall asleep easily at the count of three, leaving Donghae to roll and flip around in bed trying to fall asleep. Ryeowook - June 21, 1987 Fact: He would go to his hyungs’ rooms at night, when they ask why he is there he would say,”I just wanna be with hyung for awhile, can I?” Kibum - August 21, 1987 Fact: He always say that being a singer is God’s will. This is because when Kibum was living in America, he went to church every week. And on one of the week after service, he and his group of friends went to eat spicy rice cake. Unfortunately he lost his way. And that's when he met one of the SM person that asked him to join. Kyuhyun - February 3, 1988 Fact: He loves playing online games (such as Starcraft) so much and is known for his exceptional gaming skills, so much so that he was nicknamed ‘GameKyu’ [see GameKyu Saga]. He expressed in radio interviews that if he wasn’t a singer, he’d like to be a professional gamer. He has said that gaming helps him relax. He is well-known for liking the game Star Craft, in particular. Hi guys! It's been awhile since I've posted right? Not sure how long! Today I thought I would post the age group of Super Junior from Oldest to Youngest instead of KRY Friday which someone else may be doing. So for this all 13 members were included. I hope you enjoyed learning some facts about the members! Let's tag the others! @TwistedPuppy @KokoroNoTakara @Kpossible4250 @GamerKyumin Sapphire Ocean This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps :) Please leave a comment saying if you want to be added to this list! Or if you wish to be taken off the list. One of our ELF Reps will reply to your comment! Changes will occur from next card on! 4: @4dalientae A: @AaliyahNewbell, @addri, @AlexisCortez, @aliendestina, @AlyssaGelet818, @amobigbang, @AnnieGoodman, @AubriePope B: @baileykayleen, @bangsuju, @Brawner13 C: @cardboardart, @ChelseaJay, @CheyenneJessee, @ChristineO84, @CristinReynolds, @cue2pal D: @dallasyamane, @Defy24601, @DonnaSearles E: @EliseB, @EmilyGardner, @Ercurrent, @EsmeraldaCayeta, @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender, @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero, @isabelad09, @IsoldaPazo, @Izzy987 J: @JasminMartinez, @Jinnyrod3 K: @kandle779, @KarlythePanda66, @karinamiranda81, @kawaiichibifox, @KellyOConnor, @Keniaaxox, @kpopandkimchi, L: @lashonda0917, @Lelulgc M: @MadAndrea, @MaelstromVIP, @MaggieHolm, @MandyNoona, @matty0203, @MelissaGarza @megancurrent9, @merryjayne13, @Minnieluvs, @MirandaStephens, @MrsKyuhyunCho N: @NadineEsquivel, @NasiaWright, @nnatalieg O: @otakukpoper P: @pharmgirlerin, @PrincessUnicorn Q: R: @resavalencia, @Rebecca22 S: @sherrysahar, @SierraPaske, @SimplyAwkward, @skittlesrocks93, @Starbell808, @StefaniTre, @SomaMorga @SugaMint, @SugaOnTop, @sukkyongwanser, @SweetDuella, @szewwy T: @Ticasensei, @Tinnerz10 U: @unnieARMkeY V: @VeronicaArtino, @vicky1990, @VixenViVi, @VKookie47 W: X: Y: @YessicaCardenas Z:
Super Junior MV Happiness 😊
What's up everyone??? It's ya ELF Fishy Rep Kim bringing some SJ your way. This video always bring a smile to my face and I just feel happy. I hope you guys enjoy!!!! XOXO Kim Sapphire Ocean This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps. Please leave a comment saying if you want to be added onto this list, or if you wished to be taken off the list, just let us know. Tags are listed alphabetically. One of our ELF Reps: @CuteBabyLay @GamerKyumin @twistedPuppy @KokoroNoTakara will reply to your comment. Changes will occur from the next card on!!!!! A:@AaliyahNewBell @addri @AlexisCortez @aliendestina @AlyssaGelet818@amobigbang @AnnieGoodman @AubriePope B: @baileykayleen @Brawner13 C: @cardboardart @ChelseaJay @CheyenneJessee @CristinReynolds D: @Defy24601 E: @EliseB @EmilyGardner @Ercurrent @ESwee F: @FalseLove G: H: @HerosBells I: @IsoldoaPazo @Izzy987 J: @JasminMartinez @Jinnyrol3 K : @kandle779 @Karinamiranda81 @KarlythePanda66 @KellyOConnor @Keniaaxox @kpopandkimch L: @lashonda0917 @Lelulge M: @MadAndrea @MaggieHolm @MandyNoona @matty0203 @megancurrent9 @merryjayne13 @Minnieluves @MirandaStephens @MrsKyuhyuncho N: @NadineEsquivel @nnatalieg O: @otakupoper P: @P1B2Bear @pharmgirlin @PrincessUnicorn Q: R: @resavakencia S: @SimplyAwkward @Starbell808 @SugaMint @SugaOnTop @sukkyoungwanser @SweetDuella @szewwy T: @Ticasensei U: @unnieARMkey V: @VeronicaArtino @vivky1990 @VixenViVi @vkookie47 W: X: Y: Z:
SMILE 😄😄
So there's a reason why my biases are my biases. Their SMILE. I love smiles.! of course their talent and their personalities. but I look at their smiles.! smile's are the first features that pops out to me. 1. and 2. Bang Yongguk (B.A.P) 3. and 4. G-Dragon (BIGBANG) 5. L.Joe (TEEN TOP) 6. Leo (VIXX) 7. Ken and Leo (VIXX) 8. V (BTS) 9. Daehyun (B.A.P) 10. Chaejin (MYNAME) of course some of the boys on the list aren't my bias of the groups they are in, even though of course ALLLLLLLLLLLLLLLLLLL my boys from alllll my favorite groups and all the boys who are I haven't seen yet have beautiful smiles. even though I didn't list them. ヾ(〃^∇^)ノ 1. Ilhoon (BTOB) 2. Jinwoon (2AM) 3. GiKwang (B2ST/BEAST) 4. Hyunsik (BTOB) 5. Jungkook (BTS) 6. Hongki (FTISLAND) 7. N (VIXX) 8. Hongbin (VIXX) 9. Minho (SHINee ) 10. Mark (GOT7) I'm weird when I go picking a bias. haha. it's either their smile or cause they're rappers. but some vocals just made their way into my heart. ♥ 1. Mino (WINNER) 2. JB (GOT7) 3. Sunggyu (INFINITE) 4. Sungyeol (INFINITE) 5. Insoo (MYNAME) 6. Minhyuk (CNBlue) 7. C.A.P (TEEN TOP) 8. Yesung (Super Junior) some oppa's too.! 1. Lee Kwang Soo 2. Kim Jong Kook 3. Song Joong Ki 4. Namgoon Min 5. Lee Jong Suk 6. Byun Yo Han 7. Park Seo Joon 8. Yoo Jae Suk I wish I could add all the members from all the groups but that would take so much time :p but these are my favoritest (this is not a word >< oh well) smiles ever.!! ^^ there's more. I'll probably make another card tomorrow or another day. ^_^ .....I just added who they were since you never know who might not know them :) I just wanted to help a bit :)
Guess who got Instagram?????
Wassup everyone!!!! Happy Saturday!!!!!! I'm pretty sure you all know who finally got an Instagram account. No? Well I'll give you all a moment to take a wild guess!!!!! If you guessed the evil maknae, Kyuhyun then you are correct!!!!!!!! Our baby is finally on Instagram. Make sure you guys go follow and show him some love!!! I know he may not post much with him being in the military, but once he is out, who knows what we will see from him!!!!!! Until next time!!!!! ELF Reps: @awkwardjazzy @cns1391 @ESwee @MelissaGarza @Kirinacorn81 @QueenPandaBunny ELF Tag List This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps . Please leave a comment saying if you want to be added or removed to this list. One of our ELF Reps will reply to your comment Changes will occur from the next card on!!!!! #: @4dalientae A: @addri @AlexisCortez @AlyssaGelet818 @AnnieGoodman @AubriePope B: @baileykayleen @bangsuju @Brawner13 C: @cardboardart @ChelseaJay @CheyenneJessee @ChristineO84 @cns1391 @CristinReynolds @cue2pal D: @DalyRomero @dallasyamane @Defy24601 @deilig @DonnaSearles @DucklingYoongi E: @EvilGenius @EmilyGardner @Recurrent @EsmeraldaCayeta @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender @GamerKyumin @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero @InfinitySky @isabelad90 @IsoldaPazo @ItsMari @Izzy987 J: @JasminMartinez @Jinnyrod3 @Juliag13 @jumbled2 K: @kandle779 @KarlythePanda66 @karinamiranda81 @KellyOConnor @Keniaaxox @kpopandkimchi @Kirinacorn81 L: @lashonda0917 @Lelulgc @LiyahBoon M: @MadAndrea @MaelstromVIP @matty0203 @MelissaGarza @megancurrent9 @merryjayne13 @Minnieluvs @MirandaStephens @MrsKyuhyunCo N: @NadineEsquivel @NasiaWright @nnatalieg O: @otakukpoper P: @pharmgirlerin @PrincessUnicorn @PilaVaj Q: R: @resavalencia @Rebecca22 @robertakm64 S: @Sailynn @sherrysahar @SHINee4ever @SierraPaske @SimplyAwkward @skittlerocks93 @Starbell808 @StefaniTre @SomaMorga @sugasadamsapple @SugaMint @SugaOnTop @sukkyongwanser @SweetDuella @szewwy T: @TaraJenner @Ticasensei @Tinnerz10 U: @unnieARMKey V: @VeronicaArtino @vicky1990 @VixenViVi @VKookie47 W: @WinKonVIP X: Y: @YessicaCardenas
Super Junior Memes
Okay so it's not my day to post but I have some SUJU memes to share with you! BRACE YOURSELF! Let's tag the others! @TwistedPuppy @GamerKyumin @KokoroNoTakara @Kpossible4250 Sapphire Ocean This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps :) Please leave a comment saying if you want to be added to this list! Or if you wish to be taken off the list. One of our ELF Reps will reply to your comment! Changes will occur from next card on! 4: @4dalientae A: @AaliyahNewbell, @addri, @AlexisCortez, @aliendestina,   @AlyssaGelet818, @amobigbang, @AnnieGoodman, @AubriPope B: @baileykayleen, @bangsuju, @Brawner13 C: @cardboardart, @ChelseaJay, @CheyenneJessee,  @CristinReynolds, @cue2pal D: @dallasyamane, @Defy24601, @DonnaSearles E: @EliseB, @EmilyGardner, @Ercurrent, @EsmeraldaCayeta, @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender, @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero, @isabelad09, @IsoldaPazo, @Izzy987 J: @JasminMartinez,  @Jinnyrod3 K: @kandle779, @KarlythePanda66, @karinamiranda81, @kawaiichibifox, @KellyOConnor, @Keniaaxox, @kpopandkimchi, L: @lashonda0917, @Lelulgc M: @MadAndrea,  @MaggieHolm, @MandyNoona, @matty0203, @MelissaGarza  @megancurrent9, @merryjayne13, @Minnieluvs, @MirandaStephens, @MrsKyuhyunCho N: @NadineEsquivel, @nnatalieg O: @otakukpoper P: @P1B2Bear, @pharmgirlerin, @PrincessUnicorn Q: R:  @resavalencia, @Rebecca22 S: @sherrysahar, @SierraPaske, @SimplyAwkward, @skittlesrocks93, @Starbell808, @SomaMorga @SugaMint, @SugaOnTop, @sukkyongwanser, @SweetDuella, @szewwy T: @Ticasensei, @Tinnerz10 U: @unnieARMkeY V: @VeronicaArtino, @vicky1990, @VixenViVi, @VKookie47 W: X: Y: @YessicaCardenas Z:
Super Junior Sexy Moments 😈😈😈😈
Hey everyone!!!!!! Happy Saturday!!!!! I hope everyone is doing well!!!! I feel like I have been neglecting you all but I hope you are ready for this!!!!!! I do apologize for killin you all with the feels. (I'm sorry, nope, I'm not sorry!!!!!) I have no words at all!!!!!!! Tagging my lovely ELF Rep's: @GamerKyumin @KaiLuhan4ever @KokonoTakara @twistedPuppy Tagging my ELF Buds: @BabydollBre @CielNiteMarez @isabelad09 @JaiiPanda @JessWang90 @Lexxcisco @MaggieHolm @Michellelbarra @Sailynn @Starbell808 @sukkyongwanser Sapphire Ocean This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps :) Please leave a comment saying if you want to be added to this list! Or if you wish to be taken off the list. One of our ELF Reps will reply to your comment! Changes will occur from next card on! 4: @4dalientae A: @AaliyahNewbell, @addri, @AlexisCortez, @aliendestina, @AlyssaGelet818, @amobigbang, @AnnieGoodman, @AubriePope B: @baileykayleen, @bangsuju, @Brawner13 C: @cardboardart, @ChelseaJay, @CheyenneJessee, @ChristineO84, @CristinReynolds, @cue2pal D: @dallasyamane, @Defy24601, @deilig, @DonnaSearles, @DucklingYoongi E: @EliseB, @EmilyGardner, @Ercurrent, @EsmeraldaCayeta, @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender, @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero, @isabelad09, @IsoldaPazo, @ItsMari, @Izzy987 J: @JasminMartinez, @Jinnyrod3, @jumbled2 K: @kandle779, @KarlythePanda66, @karinamiranda81, @kawaiichibifox, @KellyOConnor, @Keniaaxox, @kpopandkimchi, L: @lashonda0917, @Lelulgc M: @MadAndrea, @MaelstromVIP, @MaggieHolm, @MandyNoona, @matty0203, @MelissaGarza @megancurrent9, @merryjayne13, @Minnieluvs, @MirandaStephens, @MrsKyuhyunCho N: @NadineEsquivel, @NasiaWright, @nnatalieg O: @otakukpoper P: @pharmgirlerin, @PrincessUnicorn Q: R: @resavalencia, @Rebecca22, @robertakm64 S: @sherrysahar, @SierraPaske, @SimplyAwkward, @skittlesrocks93, @Starbell808, @StefaniTre, @SomaMorga @SugaMint, @SugaOnTop, @sukkyongwanser, @SweetDuella, @szewwy T: @TaraJenner @Ticasensei, @Tinnerz10 U: @unnieARMkeY V: @VeronicaArtino, @vicky1990, @VixenViVi, @VKookie47 W: X: Y: @YessicaCardenas Z:
KRY Giveaway Winner
Hey everyone, Kim here and although I'm late announcing the winner of our giveaway, I wanted to make sure that the gift was here to give. Either way let announce our winner!!!! Uumm ok Yesung, go ahead and announce the winner!!! Our winner is............ @Just2BeLoved!!!!! Congratulations!!!! You have a choice of chosing the pure or cool version!!! Let me know which version you would like!!!!! Congratulations and thank you for participating!!!!! Until next time!!!! ELF Reps: @MelissaGarza @Just2BLoved @kpopfan88 @QueenPandaBunny ELF Tag List This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps . Please leave a comment saying if you want to be added or removed to this list. One of our ELF Reps will reply to your comment Changes will occur from the next card on!!!!! #: @4dalientae A: @addri @AlexisCortez @AlyssaGelet818 @AnnieGoodman @AubriePope B: @baileykayleen @bangsuju @Brawner13 C: @cardboardart @ChelseaJay @CheyenneJessee @ChristineO84 @cns1391 @CouchPotato @CristinReynolds @cue2pal D: @DalyRomero @dallasyamane @dalenalw @Defy24601 @deilig @DonnaSearles @DucklingYoongi E: @EvilGenius @EmilyGardner @Recurrent @EsmeraldaCayeta @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender @GamerKyumin @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero @InfinitySky @isabelad90 @IsoldaPazo @ItsMari @Izzy987 J: @JasminMartinez @Jinnyrod3 @Juliag13 @jumbled2 K: @kandle779 @KarlythePanda66 @karinamiranda81 @KellyOConnor @Keniaaxox @kpopandkimchi @kpopfan88 @Kirinacorn81 L: @lashonda0917 @Lelulgc @LiyahBoon @lop0929 M: @MadAndrea @MaelstromVIP @matty0203 @MelissaGarza @megancurrent9 @merryjayne13 @Minnieluvs @MirandaStephens @MrsKyuhyunCo N: @NadineEsquivel @NasiaWright @nnatalieg O: @otakukpoper P: @pharmgirlerin @PrincessUnicorn @PilaVaj Q: @QueenyCrossGene R: @resavalencia @Rebecca22 @robertakm64 S: @Sailynn @samcorsam @sherrysahar @SHINee4ever @SierraPaske @SimplyAwkward @skittlerocks93 @Starbell808 @StefaniTre @SomaMorga @sugasadamsapple @SugaMint @SugaOnTop @sukkyongwanser @SweetDuella @szewwy T: @TaraJenner @Ticasensei @Tinnerz10 U: @unnieARMKey V: @VeronicaArtino @vicky1990 @VixenViVi @VKookie47 W: @WinKonVIP X: Y: @YessicaCardenas
Heechul Week: Birth Week
Hey it's your unicorn CuteBabyLay again! This week is Heechul Week! His birthday is coming up so why not have Heechul week? So to start the card here are some facts about our Heechul. Let's tag the others! @TwistedPuppy @GamerKyumin @KokoroNoTakara @Kpossible4250 Pre-debut Facts Little Heechul - During winter, Heechul and his friends walked or ran down the mountain using potato sacks as toboggans because there was no bus. -Heechul played alone when he was a kid -Heechul got bullied by a girl older than him -Even when Heechul’s sick, he would still go to school. -Because his family kept on moving houses, he made fewer friends. -Heechul loves trouble. XD -Heechul was not popular when he was a kid. -Heechul had been called a “weird kid” by other kids and even his own teachers because they felt all he ever did was smile. After Debut Facts -Heechul auditioned in October 2002 and debuted as an actor in March 2005 -Heechul is in the entertainment industry now because he loves it and it was his parents’ dream for him (to see him in tv). -Heechul calls all his solo lines “The Art of 4 Seconds” because almost all of his solo lines are only 4 seconds long. -Heechul liked older women, but since, nowadays, there are lots of new artists that are cute, he’s now more attracted to younger women. *cough* Sohee *cough* -Heechul thought that 48 million views on his cyworld/minihompy was too little. -Once Heechul went on a diet, he would only eat chilli and sweet potato. He lost 4 kg by just eating like this. -Heechul became paranoid of his surroundings since the day he debuted. About his Accident -Metals rods had to be placed in his left leg because of the fracture he got from the accident. -And even if he had already fractured 5 parts of his leg plus other injuries, he was still afraid of fainting in front of the camera. To succeed, he bit his tongue so hard it bled and he couldn’t talk for a week. -When the August 2006 accident happened, he didn’t talk for a week because he bit his tongue going to the hospital for trying not to faint. -After a few months, he made his comeback standing on a stage singing Super Junior-T’s  ”Is There No One Like Me.” -Hankyung was there to support him, and Hankyung cried when he saw Heechul perform on stage for the first time after the accident. Super Junior -Heechul is thankful to Zhoumi for being his arms and legs during the time when he was still recuperating from the accident he had. -Donghae is the one who influenced -Heechul to make twitter. *thank you fishy!* -Heechul wants to put his heart into acting, to prove that he (and the other members) is very hard working. -When SJ debuted, he kept his distance from his co-members because he felt that his own mistakes would represent everyone’s mistakes. -Along with Kibum, Heechul has a passion for acting. -Heechul loves pissing Hankyung off. -Due to people talking badly about him, he thinks that the other members are being talked badly as well. -There was a time when Leeteuk’s name on Heechul’s phone was GaeTeuk which meant DogTeuk. Our Heechul is wonderful. Can you believe his accident with the others in 2006? Poor Heechul couldn't talk. At least they were all okay. Well that's all the facts of Heechul! Sapphire Ocean This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps :) Please leave a comment saying if you want to be added to this list! Or if you wish to be taken off the list. One of our ELF Reps will reply to your comment! Changes will occur from next card on! 4: @4dalientae A: @AaliyahNewbell, @addri, @AlexisCortez, @aliendestina,   @AlyssaGelet818, @amobigbang, @AnnieGoodman, @AubriPope B: @baileykayleen, @bangsuju, @Brawner13 C: @cardboardart, @ChelseaJay, @CheyenneJessee,  @CristinReynolds, @cue2pal D: @dallasyamane, @Defy24601, @DonnaSearles E: @EliseB, @EmilyGardner, @Ercurrent, @EsmeraldaCayeta, @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender, @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero, @isabelad09, @IsoldaPazo, @Izzy987 J: @JasminMartinez,  @Jinnyrod3 K: @kandle779, @KarlythePanda66, @karinamiranda81, @kawaiichibifox, @KellyOConnor, @Keniaaxox, @kpopandkimchi, L: @lashonda0917, @Lelulgc M: @MadAndrea,  @MaggieHolm, @MandyNoona, @matty0203, @MelissaGarza  @megancurrent9, @merryjayne13, @Minnieluvs, @MirandaStephens, @MrsKyuhyunCho N: @NadineEsquivel, @nnatalieg O: @otakukpoper P: @P1B2Bear, @pharmgirlerin, @PrincessUnicorn Q: R:  @resavalencia, @Rebecca22 S: @sherrysahar, @SierraPaske, @SimplyAwkward, @skittlesrocks93, @Starbell808, @SomaMorga @SugaMint, @SugaOnTop, @sukkyongwanser, @SweetDuella, @szewwy T: @Ticasensei, @Tinnerz10 U: @unnieARMkeY V: @VeronicaArtino, @vicky1990, @VixenViVi, @VKookie47 W: X: Y: @YessicaCardenas Z:
HOLY KIMCHI YOU GUYS!!
They’re all done! I’m so excited for their next album!! I found this on Eunhyuk’s Instagram account. I can’t believe everyone is done with army enlistment!!! Please let me know if you want to be added or removed! @MelissaGarza @SweetDuella @KarenGuerra93 @StefaniTre @Lexxcisco @kpopandkimchi @KPJTV @BerryBloom @SimplyAwkward @kpowell @Nikolmaii @RedChord @LiyahBoon @VeronicaArtino @QueenPandaBunny @BabydollBre @ohmykpop @awkwardjazzy @chenisbaekasy @JaxomB @EXOahjummafan @Changkyunie @LemonLassie @johnswayne1252 @koolbunny101 @Jaysbae13 @RebeccaFasching @may14 @Taymax @SimoneSanders @LifeAwesome @InfiniteUtopia @etiennababe @ZADs @KendraReeve @sushilrohilla @MysticCreature @KYLAH @parktaemi @szewwy @sukkyongwanser @HiWriter @HeonyStar @CLAKPOP @randomfangirl93 @Kgrace123 @Heol25 @lop0929 @vijayalakshmi @TAERAIN @macx7 @BROSistersBasia @AdreannaLyn @MonstaHyungwonX @h1720 @TaniaAmador987 @namjoonsbutt2 @AimeBolanos @yang9iop @WangChong @pinkyguiaman @Halsyeon @breenamybeloved @httparkjimin @minimochi @QueenyCrossGene @stephiesotelo5 @whitlockkaylyn @MysiaD @skyaka @BTSlover14 @MirajaneDreyar @AnnaLevy @JinsChild @xxsugaxx @babyccz @isabelgarcia07 @vivianairis18 @Megan21 @princesslamour @Tiffiedannie @ljodiluv @brendabf2908 @prettyblessing @KpopGirl118 @ParkChimmy @Starbell808 @kpopmaster @MaddisonEllen @xxjhopesgirlxx @angeltravieso @Indiglow @Sugacube @Jiminismydad @babycandy12 @Jaystar @starshabye @joannakatsura @jiminiebae @AngelMoore19
Happy Heechul Day: Over the Years
It's finally Heechul Day over in Korea! So what could possibly be better than taking a look at the ever gorgeous Heechul over the years? :) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 September 2011-August 2013: Military Service 2013 2014 2015 2016 Tagging the ELF Reps... ^^ @Kpossible4250 @KokoroNoTakara @twistedPuppy @CuteBabyLay Sapphire Ocean This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps :) Please leave a comment saying if you want to be added to this list! Or if you wish to be taken off the list. One of our ELF Reps will reply to your comment! Changes will occur from next card on! 4: @4dalientae A: @AaliyahNewbell, @addri, @AlexisCortez, @aliendestina,   @AlyssaGelet818, @amobigbang, @AnnieGoodman, @AubriPope B: @baileykayleen, @bangsuju, @Brawner13 C: @cardboardart, @ChelseaJay, @CheyenneJessee,  @CristinReynolds, @cue2pal D: @dallasyamane, @Defy24601, @DonnaSearles E: @EliseB, @EmilyGardner, @Ercurrent, @EsmeraldaCayeta, @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender, @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero, @isabelad09, @IsoldaPazo, @Izzy987 J: @JasminMartinez,  @Jinnyrod3 K: @kandle779, @KarlythePanda66, @karinamiranda81, @kawaiichibifox, @KellyOConnor, @Keniaaxox, @kpopandkimchi, L: @lashonda0917, @Lelulgc M: @MadAndrea,  @MaggieHolm, @MandyNoona, @matty0203, @MelissaGarza  @megancurrent9, @merryjayne13, @Minnieluvs, @MirandaStephens, @MrsKyuhyunCho N: @NadineEsquivel, @nnatalieg O: @otakukpoper P: @P1B2Bear, @pharmgirlerin, @PrincessUnicorn Q: R:  @resavalencia, @Rebecca22 S: @sherrysahar, @SierraPaske, @SimplyAwkward, @skittlesrocks93, @Starbell808, @SomaMorga @SugaMint, @SugaOnTop, @sukkyongwanser, @SweetDuella, @szewwy T: @Ticasensei, @Tinnerz10 U: @unnieARMkeY V: @VeronicaArtino, @vicky1990, @VixenViVi, @VKookie47 W: X: Y: @YessicaCardenas Z: