goong
6 years ago5,000+ Views
My friend, Maha(http://www.vingle.net/users/maha) met Bigbang at Korean Restaurant just a few min. ago, and sent me this shot by phone. Omg... jealous. Bigbang seemed to have commercial shooting near the restaurant. She said she has a DSLR just at that moment, so now trying to take more pics... I should've there! XD. She's gonna add more soon... >_< can't wait... oh~~~~~
11 comments
View more comments
wow, nice!
6 years ago·Reply
lucky Maha!!!!
6 years ago·Reply
ong that's Maha!!!!! WOW!! I saw the news about their shooting in Vingle here:http://www.vingle.net/posts/6411-Breaking-News-Big-Bang-Filming-New-CF DAMN I WISH I WAS THERE TOO ><
6 years ago·Reply
YOU GO GIRL! DAMN vingle is the best seriously!! So she basically read the news here and went running to the location? Ok now im never gonna miss news update here LOL
6 years ago·Reply
haha :D Nice Pictures!
6 years ago·Reply
5
11
5