Theresia19
1,000+ Views

Fakta Unik Super Junior

1. Saat masih menjadi trainee banyak banget yang gak berani ngedeketin Heechul karna sosoknya yang katanya nyeremin tapi hanya Jessica (SNSD) yang berani deketin dia. Nah, jadi Heechul sering mengaku klo dia dan Jessica adalah kembar. 2. Alasan Kibum masuk suju : Saat di Amerika pas Kibum pulang sekolah lagi dengerin lagu sambil dance lalu salah satu orang dari SM melihat Kibum dan akhirnya kibum pun ikut audisi dan berhasil. 3.Leeteuk pernah gak sengaja kentut di sukira dan gak mau ngaku dan akhirnya ketahuan sama Kangin . 4. Leeteuk ingin menikah dengan elf dan Leeteuk berjanji akan mengundang semua elf. 5. Impian aneh Sungmin adalah ingin pergi jauh dan ingin tinggal di pulau yang gak berpenghuni. 6. Sungmin ingin cepat-cepat menikah dan mempunyai banyak anak. 7.Sungmin pernah 2 kali kehilangan dompetnya. Dompet pertama gak diketemuin , tapi dompet kedua dibalikin oleh seseorang. Beruntung tuh yg nemuin dompetnya Sungmin. 8. Kyuhyun gak jago masak tapi suka makan, Leeteuk sama Kangin pernah frustasi karena ngajarin Kyuhyun masak tapi gak bisa-bisa =.=”. 9. Kyuhyun terkaya ke 3 di anggota suju setelah Siwon yang pertama dan Sungmin yang ke 2.10. Kyuhyun jago matematika dan selalu mengerjakan soal-soal matematika untuk mengisi waktu luang. 11. Eunhyuk punya banyak fans di Paris!! Eunhyuk sangat menyukai Dragonball. Dia mempunyai botol airnya dan semua seri manga lengkap. 12.Sungmin adalah orang yang mengajarkan Sunny (SNSD) main gitar. 13. Kyuhyun kalau ketawa susah berhentinya dan bisa sakit perut sendiri gara-gara dia cape katawa dan jika sudah beberapa menit berhenti Kyuhyun pasti akan ketawa lagi, Kyuhyun juga suka main starcraft. O.o 14. Ryeowook gak pernah mau bawa payung dan dia bisa tidur selama 18 jam sehari kalo gak ada jadwal, walaupun gampang banget nangis. Ternyata Ryewook peminum terberat ke 4 dari 13 anggota .15. Yesung paling demen dengan musim gugur, dia bermimpi mau ke Kanada. 16. Ki Bum suka kucing, kelinci, dan jeruk, tapi tidak suka apel, tikus, musim panas, musim gugur, dan angka 9. 17. Kangin dengan percaya dirinya bilang kalo dia pria paling tampan No.1 di Korea. Terus walau dia sering emosional tapi sebenarnya di orang yang berhati hangat dan bikin orang kangen. 18. Warna favorit Shindong itu ungu, dia pingin banget punya mobil sport, dijuluki “Teddy Bear Super Junior”. 19. Siwon sering disebut bodyguardnya Suju, karena pernah megang sabuk hitam taekwondo. 20. Donghae akan tersipu malu kalo dipanggil pangeran, suka banget ama anak kecil dan anak anjing. 21. Saat masih ada Hangeng dan ketika giliran Donghae cuci piring, dia akan bilang “Hyung, ayo kita bermain (untuk memutuskan siapa yang akan mencuci).” Pada akhirnya Hangeng kalah dan menangis dengan menyedihkan, “Padahal aku yang sudah memasak makanannya!” =.=” 22. Leeteuk seneng banget nyari tempat enak buat tidur. Kata member SuJu, kalau Leeteuk udah mulai mondar-mandir, berarti dia lagi nyari tempat yang enak buat tidur .23. Eunhyuk pernah bercanda bilang kalau dia seganteng Wonbin. Kalau dia ketawa gusinya terlihat persis seperti Wonbin. Saat pertama berkenalan dengan Hangeng , Eunhyuk bilang namanya Wonbin. Karena Hangeng gak tahu apa-apa tentang seleb Korea saat itu. Selama berminggu-minggu dia memanggil Eunhyuk dengan nama Wonbin. 24. Leeteuk sama kayak Eunhyuk suka sama stroberry. Tapi kalo Eunhyuk suka Susu Stroberry, sedangkan Leeteuk lebih suka jusnya. 25. Dengan bangga Eunhyuk bilang bahwa dia udah tampil di tv pada tahun 1992, waktu itu dia ama bapaknya jalan2 melihat matahari terbit terus tertangkap oleh kamera, eh terusnya malah disiarin di tv show,dan sejak saat itu dia pamer!. 26. Waktu muda, Donghae selalu memencet bell rumah tetangga setiap hari sehabis pulang sekolah, dia selalu kabur, suatu hari dia pernah tertangkap dan akhirnya dipukul oleh tetangganya. 27. Ryeowook yang polos pernah bilang bahwa dia selalu suka memasak untuk Hyungnya kapan saja. Lalu, Donghae pulang tengah malam setelah latihan SM-nya, lalu dia membangunkan Ryeowook, kenapa kamu seperti ini? Aku sedang tidur, aku bukan tukang masak.” Donghae dengan tampang polos, “Kenapa tidak? Kamu selalu bilang kamu yang selalu memasak, jadi aku bangunin kamu, bukannya kamu selalu bilang seperti itu sebelumnya? Kalau begitu, aku tidak akan lagi membangunkanmu lagi nantinya.” Ryeowook lalu bilang, “Baiklah, Aku masak untuk Hyung.” 28. Film favorite Kyuhyun : “ The Constitution of Crime ” & “ Romeo & Juliet ”. Alat musik favorit Kyuhyun : clarinet 29. Donghae mudah sekali menangis… apalagi kalau udah ngomongin ayahnya.. dia juga sering nangis kalau sedang menelepon keluarganya. 30. Kalau ada yang bilang Donghae pendek… Donghae cepat-cepat pergi online buat dapetin cara buat nambahin tinggi badan dan banyak-banyak minum susu 31. Kibum bisa nangis dalam waktu 1 menit kalau semuanya pada ngediemin dia. 32. Saat Yesung SMA hobi dia nyanyi sampai-sampai dia rela di musim panas tidak jajan es selama berbulan-bulan karena dia sedang mengumpulkan uang untuk membeli sebuah radio. Tapi setelah membeli radio, dia malah malas belajar dan nilainya turun, akhirnya mamanya Yesung membuang radio tersebut hingga Yesung nangis-nangis dan mau kabur dari rumah. 33. 3 orang dengan penghasilan terbesar di Suju : Heechul, Leeteuk,dan Shindong (itu kalau berdasarkan penghasilan sendiri). Jika berdasarkan penghasilan orang tua, Siwon, Sungmin, dan Kyuhyun.S.S 34. Sungmin paling suka ngabisin harinya sendirian, tapi kalo disuruh milih sama siapa dia pengen ngabisin hari, dia milih Eunhyuk . Tapi kalo dia udah punya pacar, dia bakalan milih pacarnya itu. Sungmin bilang kalau dia punya pacar, pacarnya itu gak boleh sedih, gak boleh sakit dan harus selalu gembira. 35. Tempat andalan Donghae untuk menyimpan uang adalah di Dispenser *kayak gak ada tempat laen aja =.=”*. Donghae selalu pake silver bracelet pemberian ibunya. makanya ngga pernah dilepas sampe sekarang. 36. Di antara member Suju yang paling sering ngorok Shindong. Donghae langsung kabur kalo Shindong sudah ngorok 37. Yesung pernah berbicara 2 jam nonstop di sebuah acara. Alhasil bagiannya dipotong 90%.*sabar yaa oppa* 38. Makanan favorit Eunhyuk adalah Pisang makannya dia dipanggil Monkey. 39. Sampai sekarang Donghae masih bingung kenapa namanya Donghae tapi walau gitu dia tetap nulis namanya ‘Donghae’. 40. Waktu di jepang, para anggota lain beli es cream, tapi Eunhyuk malah beli banyak permen, semuanya bilang jangan dihabiskan semua permennya.. Tapi Akhirnya permen itu dihabisin sendiri ama Eunhyuk .41. Donghae selalu bingung kenapa semua orang senang menerima tanda tangannya dan orang itu akan bilang ‘makasih’ dan Donghae kadang bingung tapi tetap bilang ‘terima kasih kembali’. 42. Kata-kata paling aneh yang pernah ditulis Heechul :”Aku ingin punya badan seperti Siwon dan pergi ke Gereja dengannya, jadi orang pendiam, berhenti ngajarain Hangeng bahasa Jorok, mengoperasi plastik lipatan di mata, memberi makan Hee Bum (kucingku) tepat waktu, berhenti nari ala girlband dan diet”.Tetapi sampai sekarang dia engga ngebuktiin itu,, terutama nari ala girl band. 43. Shindong pernah nyapa ELF di Indonesia dengan twitternya dan dia nulis ‘ELF Indonesia’ dan ‘Cinta Shindong’ dan banyak yang mikir dia pasti pake google translate. 44. Yesung saat makan,sering megangin sumpit sambil mengangkat pinggir makanan. 45. Kalau tidur Sungmin suka pindah dari satu kasur ke kasur personil lain. 46. Semua orang tahu kalo Kangin kalo marah serem banget, tapi dasar Kyuhyun gokil, dialah satu2 nya orang yang berani ngerjain Kangin. 47. Karena gak punya duit dan gak bawa dompet, Leeteuk pernah minta diskon sama penjaga tol.. 48. Donghae paling takut gelap dan takut sendirian makanya dia engga pernah matiin lampu saat tidur.49. Pas ditanya kapan Heechul merasa sakit hati, dia menjawab ketika putus ama pacarnya. Heechul sudah lama tidak merokok. Heechul bilang, cinta adalah sesuatu yg unik karena bisa meluluhkan hati yg beku dan nanti kalau menikah, Heechul pengen punya 2 anak aja.
2 Comments
Suggested
Recent
sama" :D
makasih posting chingguuu
Cards you may also be interested in
Happy Heechul Day: Over the Years
It's finally Heechul Day over in Korea! So what could possibly be better than taking a look at the ever gorgeous Heechul over the years? :) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 September 2011-August 2013: Military Service 2013 2014 2015 2016 Tagging the ELF Reps... ^^ @Kpossible4250 @KokoroNoTakara @twistedPuppy @CuteBabyLay Sapphire Ocean This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps :) Please leave a comment saying if you want to be added to this list! Or if you wish to be taken off the list. One of our ELF Reps will reply to your comment! Changes will occur from next card on! 4: @4dalientae A: @AaliyahNewbell, @addri, @AlexisCortez, @aliendestina,   @AlyssaGelet818, @amobigbang, @AnnieGoodman, @AubriPope B: @baileykayleen, @bangsuju, @Brawner13 C: @cardboardart, @ChelseaJay, @CheyenneJessee,  @CristinReynolds, @cue2pal D: @dallasyamane, @Defy24601, @DonnaSearles E: @EliseB, @EmilyGardner, @Ercurrent, @EsmeraldaCayeta, @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender, @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero, @isabelad09, @IsoldaPazo, @Izzy987 J: @JasminMartinez,  @Jinnyrod3 K: @kandle779, @KarlythePanda66, @karinamiranda81, @kawaiichibifox, @KellyOConnor, @Keniaaxox, @kpopandkimchi, L: @lashonda0917, @Lelulgc M: @MadAndrea,  @MaggieHolm, @MandyNoona, @matty0203, @MelissaGarza  @megancurrent9, @merryjayne13, @Minnieluvs, @MirandaStephens, @MrsKyuhyunCho N: @NadineEsquivel, @nnatalieg O: @otakukpoper P: @P1B2Bear, @pharmgirlerin, @PrincessUnicorn Q: R:  @resavalencia, @Rebecca22 S: @sherrysahar, @SierraPaske, @SimplyAwkward, @skittlesrocks93, @Starbell808, @SomaMorga @SugaMint, @SugaOnTop, @sukkyongwanser, @SweetDuella, @szewwy T: @Ticasensei, @Tinnerz10 U: @unnieARMkeY V: @VeronicaArtino, @vicky1990, @VixenViVi, @VKookie47 W: X: Y: @YessicaCardenas Z:
Heechul Week: Birth Week
Hey it's your unicorn CuteBabyLay again! This week is Heechul Week! His birthday is coming up so why not have Heechul week? So to start the card here are some facts about our Heechul. Let's tag the others! @TwistedPuppy @GamerKyumin @KokoroNoTakara @Kpossible4250 Pre-debut Facts Little Heechul - During winter, Heechul and his friends walked or ran down the mountain using potato sacks as toboggans because there was no bus. -Heechul played alone when he was a kid -Heechul got bullied by a girl older than him -Even when Heechul’s sick, he would still go to school. -Because his family kept on moving houses, he made fewer friends. -Heechul loves trouble. XD -Heechul was not popular when he was a kid. -Heechul had been called a “weird kid” by other kids and even his own teachers because they felt all he ever did was smile. After Debut Facts -Heechul auditioned in October 2002 and debuted as an actor in March 2005 -Heechul is in the entertainment industry now because he loves it and it was his parents’ dream for him (to see him in tv). -Heechul calls all his solo lines “The Art of 4 Seconds” because almost all of his solo lines are only 4 seconds long. -Heechul liked older women, but since, nowadays, there are lots of new artists that are cute, he’s now more attracted to younger women. *cough* Sohee *cough* -Heechul thought that 48 million views on his cyworld/minihompy was too little. -Once Heechul went on a diet, he would only eat chilli and sweet potato. He lost 4 kg by just eating like this. -Heechul became paranoid of his surroundings since the day he debuted. About his Accident -Metals rods had to be placed in his left leg because of the fracture he got from the accident. -And even if he had already fractured 5 parts of his leg plus other injuries, he was still afraid of fainting in front of the camera. To succeed, he bit his tongue so hard it bled and he couldn’t talk for a week. -When the August 2006 accident happened, he didn’t talk for a week because he bit his tongue going to the hospital for trying not to faint. -After a few months, he made his comeback standing on a stage singing Super Junior-T’s  ”Is There No One Like Me.” -Hankyung was there to support him, and Hankyung cried when he saw Heechul perform on stage for the first time after the accident. Super Junior -Heechul is thankful to Zhoumi for being his arms and legs during the time when he was still recuperating from the accident he had. -Donghae is the one who influenced -Heechul to make twitter. *thank you fishy!* -Heechul wants to put his heart into acting, to prove that he (and the other members) is very hard working. -When SJ debuted, he kept his distance from his co-members because he felt that his own mistakes would represent everyone’s mistakes. -Along with Kibum, Heechul has a passion for acting. -Heechul loves pissing Hankyung off. -Due to people talking badly about him, he thinks that the other members are being talked badly as well. -There was a time when Leeteuk’s name on Heechul’s phone was GaeTeuk which meant DogTeuk. Our Heechul is wonderful. Can you believe his accident with the others in 2006? Poor Heechul couldn't talk. At least they were all okay. Well that's all the facts of Heechul! Sapphire Ocean This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps :) Please leave a comment saying if you want to be added to this list! Or if you wish to be taken off the list. One of our ELF Reps will reply to your comment! Changes will occur from next card on! 4: @4dalientae A: @AaliyahNewbell, @addri, @AlexisCortez, @aliendestina,   @AlyssaGelet818, @amobigbang, @AnnieGoodman, @AubriPope B: @baileykayleen, @bangsuju, @Brawner13 C: @cardboardart, @ChelseaJay, @CheyenneJessee,  @CristinReynolds, @cue2pal D: @dallasyamane, @Defy24601, @DonnaSearles E: @EliseB, @EmilyGardner, @Ercurrent, @EsmeraldaCayeta, @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender, @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero, @isabelad09, @IsoldaPazo, @Izzy987 J: @JasminMartinez,  @Jinnyrod3 K: @kandle779, @KarlythePanda66, @karinamiranda81, @kawaiichibifox, @KellyOConnor, @Keniaaxox, @kpopandkimchi, L: @lashonda0917, @Lelulgc M: @MadAndrea,  @MaggieHolm, @MandyNoona, @matty0203, @MelissaGarza  @megancurrent9, @merryjayne13, @Minnieluvs, @MirandaStephens, @MrsKyuhyunCho N: @NadineEsquivel, @nnatalieg O: @otakukpoper P: @P1B2Bear, @pharmgirlerin, @PrincessUnicorn Q: R:  @resavalencia, @Rebecca22 S: @sherrysahar, @SierraPaske, @SimplyAwkward, @skittlesrocks93, @Starbell808, @SomaMorga @SugaMint, @SugaOnTop, @sukkyongwanser, @SweetDuella, @szewwy T: @Ticasensei, @Tinnerz10 U: @unnieARMkeY V: @VeronicaArtino, @vicky1990, @VixenViVi, @VKookie47 W: X: Y: @YessicaCardenas Z:
Super Junior Memes
Okay so it's not my day to post but I have some SUJU memes to share with you! BRACE YOURSELF! Let's tag the others! @TwistedPuppy @GamerKyumin @KokoroNoTakara @Kpossible4250 Sapphire Ocean This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps :) Please leave a comment saying if you want to be added to this list! Or if you wish to be taken off the list. One of our ELF Reps will reply to your comment! Changes will occur from next card on! 4: @4dalientae A: @AaliyahNewbell, @addri, @AlexisCortez, @aliendestina,   @AlyssaGelet818, @amobigbang, @AnnieGoodman, @AubriPope B: @baileykayleen, @bangsuju, @Brawner13 C: @cardboardart, @ChelseaJay, @CheyenneJessee,  @CristinReynolds, @cue2pal D: @dallasyamane, @Defy24601, @DonnaSearles E: @EliseB, @EmilyGardner, @Ercurrent, @EsmeraldaCayeta, @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender, @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero, @isabelad09, @IsoldaPazo, @Izzy987 J: @JasminMartinez,  @Jinnyrod3 K: @kandle779, @KarlythePanda66, @karinamiranda81, @kawaiichibifox, @KellyOConnor, @Keniaaxox, @kpopandkimchi, L: @lashonda0917, @Lelulgc M: @MadAndrea,  @MaggieHolm, @MandyNoona, @matty0203, @MelissaGarza  @megancurrent9, @merryjayne13, @Minnieluvs, @MirandaStephens, @MrsKyuhyunCho N: @NadineEsquivel, @nnatalieg O: @otakukpoper P: @P1B2Bear, @pharmgirlerin, @PrincessUnicorn Q: R:  @resavalencia, @Rebecca22 S: @sherrysahar, @SierraPaske, @SimplyAwkward, @skittlesrocks93, @Starbell808, @SomaMorga @SugaMint, @SugaOnTop, @sukkyongwanser, @SweetDuella, @szewwy T: @Ticasensei, @Tinnerz10 U: @unnieARMkeY V: @VeronicaArtino, @vicky1990, @VixenViVi, @VKookie47 W: X: Y: @YessicaCardenas Z:
Super Junior May Challenge Day 4-10
Hello ELF! I am planning to catch up on Super Junior May Challenge. I apologize for this long card. Day 4. Yesung Solo *credit video to owner Yesung- Pink Magic MV https://youtu.be/Tel9LEfAzwI Day 5. Shindong Photo Day 6. Eunhyuk Focus *credit video to owner Super Junior- Black Suit live performance Eunhyuk Fancam https://youtu.be/9Zg_Wqk5Wp0 Day 7. Donghae Drama *credit video to owner Donghae kiss scene on Panda and the Hedgehog https://youtu.be/fgvWBRe8JlA Day 8. Siwon Photo Day 9. Ryeowook Focus *credit video to owner Super Junior- Super Clap live performance Ryeowook Fancam https://youtu.be/CNiiS1PoIx8 Day 10. Kyuhyun Solo *credit video to owner Kyuhyun- Aewol-ri MV https://youtu.be/v_s7Vif3oDY Until next time ELF! ELF Reps: @MelissaGarza @Just2BLoved @kpopfan88 @QueenPandaBunny ELF Tag List This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps . Please leave a comment saying if you want to be added or removed to this list. One of our ELF Reps will reply to your comment Changes will occur from the next card on!!!!! #: @4dalientae A: @addri @AlexisCortez @AlyssaGelet818 @AnnieGoodman @AubriePope B: @baileykayleen @bangsuju @Brawner13 C: @cardboardart @ChelseaJay @CheyenneJessee @ChristineO84 @cns1391 @CouchPotato @CristinReynolds @cue2pal D: @DalyRomero @dallasyamane @dalenalw @Defy24601 @deilig @DonnaSearles @DucklingYoongi E: @EvilGenius @EmilyGardner @Recurrent @EsmeraldaCayeta @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender @GamerKyumin @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero @InfinitySky @isabelad90 @IsoldaPazo @ItsMari @Izzy987 J: @JasminMartinez @Jinnyrod3 @Juliag13 @jumbled2 K: @kandle779 @KarlythePanda66 @karinamiranda81 @KellyOConnor @Keniaaxox @kpopandkimchi @kpopfan88 @Kirinacorn81 L: @lashonda0917 @Lelulgc @LiyahBoon @lop0929 M: @MadAndrea @MaelstromVIP @matty0203 @MelissaGarza @megancurrent9 @merryjayne13 @Minnieluvs @MirandaStephens @MrsKyuhyunCo N: @NadineEsquivel @NasiaWright @nnatalieg O: @otakukpoper P: @pharmgirlerin @PrincessUnicorn @PilaVaj Q: @QueenyCrossGene R: @resavalencia @Rebecca22 @robertakm64 S: @Sailynn @samcorsam @sherrysahar @SHINee4ever @SierraPaske @SimplyAwkward @skittlerocks93 @Starbell808 @StefaniTre @SomaMorga @sugasadamsapple @SugaMint @SugaOnTop @sukkyongwanser @SweetDuella @szewwy T: @TaraJenner @Ticasensei @Tinnerz10 U: @unnieARMKey V: @VeronicaArtino @vicky1990 @VixenViVi @VKookie47 W: @WinKonVIP X: Y: @YessicaCardenas
KPOP'S AB-LIOUS
I'm just gonna put this here cause Jiminie won't be on here. I know I know. Sorry sorry ARMYs. Jiminie is still there but he's not there. I still love him though!!! These abs are not gonna be in any order. Some might be grouped together, just saying. Also, there might be some hip thrusting, HIP THRUST, included lol. EXO's baby face XIUMIN!!!! Seriously though, he went from squishy baby fat Xiuxiu to: BAM!!! This!!! But a lot of EXO members are getting abs... First it was Kai then Xiumin and Lay. Now even Suho and Sehun has abs!!! 2PM I mean, was an ab card without 2PM right? 2PM are known as the BEAST idol (no pun intended) for their abs. Especially, Nichkhun, Taecyeon and Chansung. I threw in Junho and Wooyoung cause their abs are ab-tastic. lol Former leader of 2PM, Park Jae Bum or more known as JAY PARK! Jay Park, known for his rapping and entertainment, leaving 2PM, his tattoos, and his chocolate abs. BIGBANG's Taeyang!!!! No words are needed lol but Beiber you got served lol sorry Belibers. Do you see that tease on the last photo?! BIGBANG's TOP I mean com'on I just had to. He showed his abs once! His whole upper body once! This was like once in a life time!!! The first photo (upper left hand corner) is real... the others... idk lol BTOB's Minhyukie!! Seriously, this little boy is crazy with abs lol he the most muscular outta all BTOB. Most muscular, most athletic and just an all rounder. Oh!!!! and a special appearance of my Hyunsik lol VIXX's Hongbin and Ravi Seriously, Hongbin acts like a shy boy but beneath that is such a freaken (excuse my language) sexy boy. And Ravi! Omg, no words. I mean I knew he had abs because VIXX's LR - Beautiful Liar but still.... Damn!!!! 100% and personally Sanghoon lol No words. I fell in love with him ♡♡ TVXQ's Max or more known as Changmin. TBH I didn't think he a lot of meat underneath his clothing lol. Guess I was wrong cause damn that boy is buff asf (excuse my language). I wasn't so sure if I wanted to add SHINee's Minho in here but he's here. This is his first time revealing his abs. He said he worked hard on them and he finally wanted to show his fans what he's got. And guess where he showed them? Yes, at their concert SHINEE WORLD 4!! Man, I wish I was there! Now we just gotta wait on leader Onew lol Lastly but not least, Actor Lee Soo Hyuk. I know, I know he's not a Kpop Idol but seriously. I think he changed the most drastically. He went from the left picture to the right picture. Imagine him working out *drools* lol Sorry I didn't add: - Super Junior's Siwon, Eunhyuk, Leeteuk and Donghae - Former MBLAQ Lee Joon - 2AM Changsung - Bi (Rain) - BEAST (B2ST) Gikwang and Yoseob - INFINITE's Woohyun and Hoya - And I already apologized for Bangtan Boys (BTS)' Jiminie but I also apologize for Hopie lol if you know me I'm Hopie trash lol But have some Daehyun lol this photo is for all the BABYZ out there Tagging some people: @kpopandkimchi @MichelleIbarra @YGWinner @KellyOConner @poojas @xxxtina @VixenViVi @thePinkPrincess @AimeeH @Tigerlily89 @DeniseiaGardner @KpopGaby @Jiyongixoxo @CrystalBlunt @Emoji @stevieq @AnalisaSantiago @panopticlove @StephanieDuong @Baekyeol27 @KDramaKPop1015 @tayunnie @destiny1419 @ambobigbang @yessiex3 @TMinusEleven Please tag more. If I missed anyone or if you want to see anyone else please comment down below.
Vingle love 4 Cmtys!
It’s the last card of the Series and time to highlight the Top communities! You know the ones, In the Thousands that have been in the care of so many amazing people throughout the years! This is a card to show appreciation to the Presidents currently still bringing life and happiness into communities!  To highlight 2, The Kpop cmty and The BTS cmty are highly active and has so many cards! The Presidents @Halsyeon and @Yugykookie along with their Editors have done stupendous work with managing the cmty’s that get so many cards!      ▪☆▪☆▪☆▪☆▪☆▪☆▪☆▪ There are 13 Cmty’s being mentioned in this card! Also to include a couple extra high cmtys. KDrama, Quotes, & Travel.  may not be in the Music genre but wanted to include them because well I do like to keep an eye on the cmty’s that interlock with the kpop world, PLUS KDRAMA lol.           ●☆●☆●☆●☆●☆●☆● For some of these cmty’s They are recently coming up or just came up to term So Presidents named are who has Monitored over the last couple months and the changes presented are in their time frame!!! Thank you to all the Presidents for doing such amazing work! Top Communities! 13. Its time to see the tracking. How many new members have these cmtys gotten since the begining of Feb! ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ VIXX 》     Cmty Had 11.4k members With the President being @MaeLyn      It is now currently at 11.8k members!    Thats fantastic! T.O.P 》   Cmty Had 12.7k members With the President being @Starbell808    It is now currently at 12.9k        100 BTS 》    Cmty Had 14.4k members With the President being @Yugykookie It was at 14.5 on feb 18th  It is now currently at 15.3k    .9k- 900 new members!! Great Job in your cmty girl!! G-Dragon  》   Cmty Had 15.5k members With the President being @BBxGD. It is now currently at    15.7k    .2k= 200 Shinee 》   Cmty Had 16.8k members With the President being @VixenViVi    It is now currently at 17k That is .2k-200 new members! Super Junior  》   Cmty Had 18.9k members With the President being @QueenPandaBunny It is now currently at 19.2k    .3k=300 EXO  》   Cmty Had 20.7k members With the President being @MelissaGarza It is now currently at 21.2k    .4k = 400 new members! AsianMale Stars. 》 Cmty Had 36.7k members With the President being @BBxGD It is now currently at    36.9k    .2k-200 Koreanstars. 》 64.7k members With the President being @DefSoul This is a new one I saw so Im sorry It doesnt have a beginning number. Kpop  》 Cmty Had 113.2k members With the President being @Halsyeon   114.7k    members currently. There are 1500 new members! Its a popping! K-Dramas   》  Cmty Had 139.3k members With the President being @SweetDuella It is now currently at 140k    .7k= 700 Quotes 》  Cmty Had 151.6k members With the President being @ jazminramirez9    It is now currently at 152.7k     with 1.1k- 1100 new members! Travel  》  Cmty Had 156.1k members With the President being @ Carcake It is now currently at 157k    .9k= 900 fam tag! new updated list!  @SugaKookieV @StefaniTre  @SimplyAwkward @Starbell808 @SerenaArthurs @Sugasadamsapple @BabydollBre  @WinKonVIP    @Taekookimonster  @ESwee @Just2BLoved  @QueenPandaBunny   @Yugykookie97 @kpopandkimchi  @VKookie47 @MelissaGarza  @VeronicaArtino  @tinafalcon22 @tigerlily84 @Taekookimonster   @JaxomB  @divanicola05  @ynsamgwlk @rchacon19 @cns1391  @PolarStarr  @rocklvr @BTSARMYBOI @QueenyCrossGene @BTSMicdrop
Super Junior Sexy Moments 😈😈😈😈
Hey everyone!!!!!! Happy Saturday!!!!! I hope everyone is doing well!!!! I feel like I have been neglecting you all but I hope you are ready for this!!!!!! I do apologize for killin you all with the feels. (I'm sorry, nope, I'm not sorry!!!!!) I have no words at all!!!!!!! Tagging my lovely ELF Rep's: @GamerKyumin @KaiLuhan4ever @KokonoTakara @twistedPuppy Tagging my ELF Buds: @BabydollBre @CielNiteMarez @isabelad09 @JaiiPanda @JessWang90 @Lexxcisco @MaggieHolm @Michellelbarra @Sailynn @Starbell808 @sukkyongwanser Sapphire Ocean This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps :) Please leave a comment saying if you want to be added to this list! Or if you wish to be taken off the list. One of our ELF Reps will reply to your comment! Changes will occur from next card on! 4: @4dalientae A: @AaliyahNewbell, @addri, @AlexisCortez, @aliendestina, @AlyssaGelet818, @amobigbang, @AnnieGoodman, @AubriePope B: @baileykayleen, @bangsuju, @Brawner13 C: @cardboardart, @ChelseaJay, @CheyenneJessee, @ChristineO84, @CristinReynolds, @cue2pal D: @dallasyamane, @Defy24601, @deilig, @DonnaSearles, @DucklingYoongi E: @EliseB, @EmilyGardner, @Ercurrent, @EsmeraldaCayeta, @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender, @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero, @isabelad09, @IsoldaPazo, @ItsMari, @Izzy987 J: @JasminMartinez, @Jinnyrod3, @jumbled2 K: @kandle779, @KarlythePanda66, @karinamiranda81, @kawaiichibifox, @KellyOConnor, @Keniaaxox, @kpopandkimchi, L: @lashonda0917, @Lelulgc M: @MadAndrea, @MaelstromVIP, @MaggieHolm, @MandyNoona, @matty0203, @MelissaGarza @megancurrent9, @merryjayne13, @Minnieluvs, @MirandaStephens, @MrsKyuhyunCho N: @NadineEsquivel, @NasiaWright, @nnatalieg O: @otakukpoper P: @pharmgirlerin, @PrincessUnicorn Q: R: @resavalencia, @Rebecca22, @robertakm64 S: @sherrysahar, @SierraPaske, @SimplyAwkward, @skittlesrocks93, @Starbell808, @StefaniTre, @SomaMorga @SugaMint, @SugaOnTop, @sukkyongwanser, @SweetDuella, @szewwy T: @TaraJenner @Ticasensei, @Tinnerz10 U: @unnieARMkeY V: @VeronicaArtino, @vicky1990, @VixenViVi, @VKookie47 W: X: Y: @YessicaCardenas Z:
Super Junior May Challenge Day 21-27
Hello ELF! With this card, I will be caught up with Super Junior May Challenge. I apologize again for my long cards. Day 21. Variety Moment *credit video to owner Super Junior on Weekly Idol https://youtu.be/Xes-ZbELU_Y Day 22. Leeteuk MC *credit video to owner Leeteuk MC Produce 101 S2 https://youtu.be/KB23nQ57ndQ Day 23. Heechul Photo Day 24. Yesung Focus *credit video to owner Super Junior- Black Suit live performance Yesung Fancam https://youtu.be/bWIwvS9gr7E Day 25. Shindong MC *credit video to owner Shindong MC on Dancing Idol https://youtu.be/z2VSp5CE17s Day 26. Eunhyuk Dance *credit video to owner Eunhyuk Dance Interpretation https://youtu.be/67GV9NBCN6o Day 27. Donghae Photo Until next time ELF! ELF Reps: @MelissaGarza @Just2BLoved @kpopfan88 @QueenPandaBunny ELF Tag List This is the Super Junior "Sapphire Ocean" tag list. It will only be used by our ELF Reps . Please leave a comment saying if you want to be added or removed to this list. One of our ELF Reps will reply to your comment Changes will occur from the next card on!!!!! #: @4dalientae A: @addri @AlexisCortez @AlyssaGelet818 @AnnieGoodman @AubriePope B: @baileykayleen @bangsuju @Brawner13 C: @cardboardart @ChelseaJay @CheyenneJessee @ChristineO84 @cns1391 @CouchPotato @CristinReynolds @cue2pal D: @DalyRomero @dallasyamane @dalenalw @Defy24601 @deilig @DonnaSearles @DucklingYoongi E: @EvilGenius @EmilyGardner @Recurrent @EsmeraldaCayeta @ESwee F: @FalseLove G: @GamingAirbender @GamerKyumin @GilMaritsa H: @HerosBells I: @IkutoZero @InfinitySky @isabelad90 @IsoldaPazo @ItsMari @Izzy987 J: @JasminMartinez @Jinnyrod3 @Juliag13 @jumbled2 K: @kandle779 @KarlythePanda66 @karinamiranda81 @KellyOConnor @Keniaaxox @kpopandkimchi @kpopfan88 @Kirinacorn81 L: @lashonda0917 @Lelulgc @LiyahBoon @lop0929 M: @MadAndrea @MaelstromVIP @matty0203 @MelissaGarza @megancurrent9 @merryjayne13 @Minnieluvs @MirandaStephens @MrsKyuhyunCo N: @NadineEsquivel @NasiaWright @nnatalieg O: @otakukpoper P: @pharmgirlerin @PrincessUnicorn @PilaVaj Q: @QueenyCrossGene R: @resavalencia @Rebecca22 @robertakm64 S: @Sailynn @samcorsam @sherrysahar @SHINee4ever @SierraPaske @SimplyAwkward @skittlerocks93 @Starbell808 @StefaniTre @SomaMorga @sugasadamsapple @SugaMint @SugaOnTop @sukkyongwanser @SweetDuella @szewwy T: @TaraJenner @Ticasensei @Tinnerz10 U: @unnieARMKey V: @VeronicaArtino @vicky1990 @VixenViVi @VKookie47 W: @WinKonVIP X: Y: @YessicaCardenas
SMILE 😄😄
So there's a reason why my biases are my biases. Their SMILE. I love smiles.! of course their talent and their personalities. but I look at their smiles.! smile's are the first features that pops out to me. 1. and 2. Bang Yongguk (B.A.P) 3. and 4. G-Dragon (BIGBANG) 5. L.Joe (TEEN TOP) 6. Leo (VIXX) 7. Ken and Leo (VIXX) 8. V (BTS) 9. Daehyun (B.A.P) 10. Chaejin (MYNAME) of course some of the boys on the list aren't my bias of the groups they are in, even though of course ALLLLLLLLLLLLLLLLLLL my boys from alllll my favorite groups and all the boys who are I haven't seen yet have beautiful smiles. even though I didn't list them. ヾ(〃^∇^)ノ 1. Ilhoon (BTOB) 2. Jinwoon (2AM) 3. GiKwang (B2ST/BEAST) 4. Hyunsik (BTOB) 5. Jungkook (BTS) 6. Hongki (FTISLAND) 7. N (VIXX) 8. Hongbin (VIXX) 9. Minho (SHINee ) 10. Mark (GOT7) I'm weird when I go picking a bias. haha. it's either their smile or cause they're rappers. but some vocals just made their way into my heart. ♥ 1. Mino (WINNER) 2. JB (GOT7) 3. Sunggyu (INFINITE) 4. Sungyeol (INFINITE) 5. Insoo (MYNAME) 6. Minhyuk (CNBlue) 7. C.A.P (TEEN TOP) 8. Yesung (Super Junior) some oppa's too.! 1. Lee Kwang Soo 2. Kim Jong Kook 3. Song Joong Ki 4. Namgoon Min 5. Lee Jong Suk 6. Byun Yo Han 7. Park Seo Joon 8. Yoo Jae Suk I wish I could add all the members from all the groups but that would take so much time :p but these are my favoritest (this is not a word >< oh well) smiles ever.!! ^^ there's more. I'll probably make another card tomorrow or another day. ^_^ .....I just added who they were since you never know who might not know them :) I just wanted to help a bit :)