4 years ago
syalalalala
in English · 2,477 Views
likes 8clips 0comments 6
Bang Yedam - LOVE
www.youtube.com
OK!! So that's a HE, not a SHE..!! Yup, he has a long-shiny-nice looking hair.. But,, lemme remind you (and myself agaiinnn) that he's a HE,, not a SHE.. Lololol
syalalalala clipped in 1 collections
6 comments
View more comments
Agreee!! btw i still couldn't believe that he's actually a boy.. hahah.. i always thought he's a she since the first episode lol
4 years ago·Reply
omg she's soo talented~~
4 years ago·Reply
oh wait,, that's a he??
4 years ago·Reply
lol ya minminho i was shocked to find out too! :D
4 years ago·Reply
@2Nell and @minminho so it wasn't just me who was shocked right?? haha
4 years ago·Reply