B0RNHATER
1,000+ Views

SUMMER PLAYLIST: Sweet (but not too sweet) Edition

Now I'll admit I don't do sun....I just don't. I slather on sunscreen if I hafta go outside at all. I'm more of a fall/winter girl myself. That said these tracks got me enjoying summer anyway. Because some days you just wanna keep it sweet and stay in that groove. Hope y'all enjoy 。^‿^。
PRIMARY FT BSK, GAEKO__SEE YOU A song about being stupidly in love.....it's so catchy!! And just feel-good....which is messed up because real talk I don't wanna feel good if I'm being played ˇ▂ˇ
SOYOU X JUNGGIGO FT LIL BOY__SOME @aabxo has great taste....haha this song came back from the dead in my music library when I was YouTubing Lil Boi.....(I'm thinking he might be one to watch on SMTM 4....in my opinion) This song is so cute and such an earworm.
BIGBANG__WE LIKE TO PARTY Well..... DUHHH Lol of course this was gonna be on here.
GIRIBOY FT SWINGS__SKIT I love this song....I love the sweet melody but the song itself is about kicking your boo thang to the curb (´ヮ`) "You're skit, skit, skit.... Now skip, skip, skip" Gotta love Giriboy's style.
JAY PARK__JOAH Sing along....y'all know you want to.
GRAY FT LOCO__JUST DO IT No secret I'm AOMG biased. And Gray is bae.
SHINEE__VIEW Why the dance version of the MV? Why not? (´ヮ`)
CRUSH FT ZICO__OASIS The more I watch this MV.....the more I get the urge to steal his shoes....ghetto much?
GAIN FT JAY PARK__APPLE I think the song is short on purpose.....to leave you wanting more.
SAN E FT BAEK YERIN__ME YOU San E.....he knows what works and this collaboration did not disappoint. Catchy and cute...... Whyyyy (┳Д┳) Lol jk I love it.
TROY__GREEN LIGHT TOADal jam.....they need to have a comeback and soon!
So this was my Summer Sweet (but not too sweet) Playlist. This is about as sugary as Mama gets (´ヮ`) Hope you enjoyed. @MattK95 @aabxo
11 Comments
Suggested
Recent
I am the same with summer! Waiting for it to be over XD Your playlist is full of sexiness ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PassTheSuga Won't lie, I'm quite proud of myself ^^
@MattK95 ( の •̀ ∀-)و haha my fanman buddy doesn't skip a beat! That's exactly what I was referring too (´ヮ`)
@PassTheSuga????... Oh I think I know what your talking about now XD
@MattK95 Spank you very much!!! I'm glad you liked it. This playlist is pretty much on replay for me Lol and I got the idea to add "Me, You" from you actually 。^‿^。
Cards you may also be interested in
BTS COMMUNITY 5TH PRESIDENT!!🙌🏻💕😊
HELLO ARMY!!! IT'S YUGYKOOKIE97 HERE!!! I just want to say THANK YOU to everyone that voted for me!❤ I was away from vingle for a while and I didn't apply to be president for the 4th term. But now I am back and better!❤ I have a lot of wonderful things planned for the BTS Community! I have planned themes for each day except Saturday's! I might switch it up though! Also be on the look out for future giveaways! Suga is me because I'm happy that I am back and I am also happy to be the president again for the BTS Community!❤ Thank you all so much for voting for me! I am truly thankful!❤ Also if you want to be added to the ARMY Taglist comment below! And if want to stay on the ARMY Taglist comment below and let me know!❤ ❤❤❤❤❤❤❤ I am going to be making guidelines for the BTS Community! They are going to be the same as before! So be on the look out for that! *credit to the owner's of the gifs* ❤ARMY TAGLIST❤: @amandamuska  @blessowmwago @BoyGroupKpop @Bxbybri @CleafeMaeObina @coolwolf13 @dalenalw @echoxsoul  @gabstar143  @Gracebug @HannahC19 @herreraletecia  @HomegirlG  @ifitnessvn @Ilovephases @izzybell1202 @jennyfer1111r1 @jiminiebae @jungkookieeeee @Just2BLoved @kaylawalker929  @kaylenne956 @krissynormam @MelissaGarza @Mochiroon @Nyxxonn @PANDABTS @QueenPandaBunny @rebeccariley52 @rodrickagardne @Rose2demhaters @samcorsam @simpsonsamantha @Shelbeigh19 @shellyfuentes70 @Starbell808 @szewwy @Taekookimonster  @Tiffiedannie @wolfyplayzyv @yukigintokie    *let me know if you want to be apart of the ARMY taglist* K-Monsta Squad: @Yugykookie97 @BBxGD @lilbr0wneyes @DefSoul1994 @KpopGaby @MYAlpha @BangtanGirlOT12 Tag List: @cagonzales9696 @MonieManhiM @cherriblossom17 @SimplyAwkward @Btsislife @jaselgalindo @emealia @saraortiz2002 @xsandos17 @VictoriaBossier @TaehyungKey @Sarahdarwish @kpopandkimchi @Emealia @terenailyn @MonAnnahiX @4dalientae @PrettieeEmm @kyokeo @KwonOfAkind @AnimeKpopLover @SugaOnTop  @QueenyCrossGene @MadAndrea @B1A4BTS5ever @zyxzj @Taehyungie @VKookie47 @NuXX @Baekyeol27 @DOislifeExoL @kpopbeat @BulletproofV @PrincessUnicorn @luna1171 @LisetteZapata @herreravanessa9 @MadAndrea @AnimeKpopFreak @amandamuska @RandomName @aliendestina @mrsyookihyun @MaelstromVIP @Foxxyjinxx @Bangtanss @YessicaCardenas @JadeOwens @cns1391 @JJiBin @TheEnlightment @BlueMoon201 @QueenPandaBunny @emberreynemoll @LacyTanner @nyxxonn @SweetDuella @MmIlk @KihyunA @ARMY4Life @SerenaArthurs @Additional18 @jessicaclove  @olive07354  @YungStatin  @nickij @Mochiroon @LiyahBoon @BoyGroupKpop @blessowmwago @Lesha *Let me know if you want to be added or untagged from the taglist*
SUNDAY SLOW JAMS
So how is everyone after that BTS comeback? Alive, I hope. I couldn't even fangirl because I was too busy trying to play detective and absorb all the details. But anyway, this Sunday's theme is bad noodles and the havoc they wreak on the poor fools that love them....And the vibe today is more laid back and chill not exactly slow. I don't understand this whole cheater toleration proclamation that is implemented in certain situations.... I mean kids, real talk. If you're in love with someone and they cheat, don't forgive that....it's not worth it and it's always gonna be hanging over your relationship and that's not fair to either party, ya feel? But you live your life the way you see fit....and if you happen to be a cheater, I ain't gonna rat on you but SHAME SHAME ( ゜艸゜) Once again, children.... this playlist is heavy on the k-hiphop...adult language and adult themes and such. BUMKEY FT E-SENS__BAD GIRL They're both so damn good....but dang, kick that cheatin' fool to the curb. REX.D__TO VIOLET Violet....girl, you gonn' get yours one day. Side note.....how good is my low key bae lookin'? (っ˘ڡ˘ς)♡ SIK-K FT DONUTMAN & ELO__WHAT THE HELL Try to listen to this and not get the hook stuck in your head. ♪I'M LIKE GIRL, WHAT THE HELL GOT NOTHING TO DO WITH YOU ♪ TABLO FT JINSIL__BAD LOVE IS A SICKNESS CAN I GET A WITNESS? VERBAL JINT & SANCHEZ FT BUMKEY__DOIN' IT Cold. Just so damn cold lol. GIRIBOY FT GGANMO & ZICO__CALCULATING WOMAN You tell 'em, Giri..... JAY PARK FT OKASIAN__YOU KNOW I know errybody should be played out on this song but DAMN ITS A JAM. I can't get enough. Like....I've been a booty call....ain't gonna lie. It sucked tbh and I wouldn't do it again...BUT if Jay was calling me up....I couldn't say nah. And best believe I'd be straight trippin if he said it didn't mean anything. TAEYANG FT SWINGS__AFTER YOU FALL ASLEEP YB....tsk tsk....you deserve a spanking. SAN E FT JOE RHEE__USING YOU UUUUGGGH THIS SONG IS SO GOOD!! WHEESUNG, BUMKEY & JESSI__HOW MUCH IS YOUR LOVE? Jessi....why you gotta do us like that?? I'm understanding that Cheater Toleration Proclamation better now..... SIMON D__WHERE U AT? Seriously....Daddy gives some on point advice in this song. No matter if the body or the heart, their way of Being busy going ahead wasn’t that bad at all But something is left wanting If they had had more time to go a bit slower They wouldn’t have ended up indifferent towards each other Their affection would have been greater than their respective greed. Mmmmhmmm....preach it, Daddy. Well, it's been real, kids. Stay thirsty. Oh and HAPPY MONDAY....mmmhm yesss, that evil britch is coming for us already.
Intro to Kpop Playlist
So I think an introduction to Kpop playlist should be specified to a person's taste....and that varies of course but I'll just go with my taste and we'll see where that gets us lol. After all, I figured out what I didnt like in kpop from the list of kpop introduction songs I was given by my bestie. But I also found a few gems that I can't live without. Believe me it was a looooooooooooong list. I was bound to find something I liked. And of course because I'm an overachiever.... I went way past the 10 song limit. Bad llama... Big Bang__ Bad Boy Of course I had to start out this list with the song that I finally gave a chance on the very loooong list my bestie gave me. I love Big Bangs videos and the way they're shot because they find ways to showcase each member and you get to see a distinction between them....makes it easier to be like "Ohhhhhhhhhhh I like that one" to new fans. And this song gives you that feeling of Have I heard this before?? Which can quickly turn to Why haven't I heard this before.....I need more (ʘдʘ╬) Taeyang__Ringa Linga This beat is sick....there's no denying. And YBs on my bias list....of course he's on here, duhhh. Jay Park ft Simon Dominic and Gray__ Metronome Jamworthy....classy....but still sick. You all know about my love affair with AOMG... I can't praise them enough. EXO__Call Me Baby Now I was torn between EXO songs to put on here but chose this one because my 6 month old LoveBug can't get enough of it. She dances to it which is the cutest thing to watch. Kids know a good beat when they hear one. And truth be told I put this list on for my Babygirl who's 3 and she in turn danced all afternoon. HOTSHOT__Watch Out I had to add this in....just released but no denying it's good stuff that errybody should appreciate. From the beat to the way the MV was shot....its just awesome and it really is quite beautiful. I just had to because they're my favorite rookie boy group from last year. F(x)__Red Light This entire album is soooooooo good. They don't have a typical sound and I love that. Electric Shock was on the intro list I was given and tbh....I hated it but it grew on me. But this....idk what it is about the beat and such... it's just awesome. And they're wearing eye patches and eyeliner on one eye.....Come onnnn these gals are fierce and fearless. 2NE1__Falling In Love One of my personal favorites and my girl proclaimed it her song lol. The ladies are looking flawless as always. The beat has this reggae feel to it that just screams summer and summer screams fun. Yayyyy this song is fun.....next! Epik High ft Beenzino, Verbal Jint, Mino, Bobby, and B.I __Born Hater This song is pretty much an intoduction to mainstream Korean hip-hop. Lol Sooooo many featuring artists....but that's the reason I love it. The song has this old school hip hop feel...it's a solid beat. If there's anything I've learned about Kpop.... it's that the beats trump all....they're hella clean. *side note to my fanman buddy....is it part of the video concept for them to embody the seven deadly sins? Tablo as Sloth, Beenzino as Greed, Verbal Jint as Lust, Mithra as Gluttony, Mino as Wrath, Bobby as Pride, B.I as Envy.....orrrrrrrr did I just work this out in my head like this by overthinking? Bc that's what I thought at first.....granted I've only seen the video a few times. Dok2 ft Loco and Crush__No More This is like my anthem. No idea how many times I've been asked "Who is this? Is it a cover? It's really good." HAH no bish no  ̄ˍ ̄ Then I pull out my iPod....and say "Oh you gonn' learn today". Rain__Hip Song Its Rain....and that choreography tho.... that's all I gotta say. Oh and the song is pretty catchy too Hahahaha. Rain__ It's Raining You just gotta learn you some Rain if you're gonna get into Kpop. Kim Hyun Joong ft Jay Park__Unbreakable This choice needs no explanation....great song. Jay Park. Great visuals. Shirtless ripped men doing body rolls in a downpour complete with red lighting.... yes. Yes please. Crush ft Gaeko __Hug Me I love love love me some Crush....his voice is just so passionate. And can't go wrong with Gaeko on a track. San E ft Bumkey __ Body Language This hook is just so damn catchy. Bumkey's voice.... I just love it. Bummer he's gone away for the next 5 years....I was quite depressed over this news (╥_╥) Zion T. ft Dok2__ Click Me Zion T....he's original. His tone....his style....just everything about him is totally his own. I've had this track on repeat for days. And Dok2..... <3 I mean what can I say about him? He kills. Lucky J__Can You Hear Me This group is HOT. Their rendition of Run Devil Run had me actually pulling a Dok2 and yelling "Turn up!" somewhere in there. This song is addicting....Jessi has called the song typical but honestly this is exceptional. BTS__Let Me Know I could've picked any song from them but this one just pulled me into their album. Its got this ethereal sound and kind of transports you to another place. It's hard not to sing along or make some kind of connection to the song despite the language barrier. Jay Park__The Promise And I hafta wrap it up with a slow jam from Jay Park....just for the ladies. As my cousin said...."I have no idea what he's saying but damn that boy can sing to me all day any day." Big Bang__Fantastic Baby This song is practically iconic....and it's universally a jam. I'm sure there are aliens out there with this on blast. Okay i lied.....now Im done. *Drops the mic* Tagging as always my main fanman @MattK95 *picks up mic again* Again...I wanna apologize for going over the limit by 8 songs....I get carried away.... 죄송합니다. *bows out*
Kpop Based On Your Mood
We all know that Korean music is beyond far amazing! In which, different groups portray a different message to their audience. This is a basic guide of when to most likely listen to these groups based on their music. It all depends on the mood guys~ lol BTS: when you wanna kill someone. (cr: chdeer) GOT7: when you wanna feel f r e s h af. (cr:chdeer) BIGBANG: when you wanna throw a party no one understands. (cr: chdeer) SEVENTEEN: when you want something catchy and refreshing. (cr: chdeer) SHINEE: when you wanna throw an electro party. (cr: chdeer) BLOCK B: when you wanna bring out the weirdest sides of yourself. (cr: chdeer) EXO: when you wanna feel hella sexy. (cr: chdeer) IKON: when you wanna punch someone in the face. (cr: chdeer) 24K: when you wanna get pumped up to 100%. (cr: chdeer) WINNER: when you wanna cleanse your soul with perfectly combined voices from heaven. (cr: chdeer) MONSTA X : when you wanna get pumped up to 150%. (cr: chdeer) B1A4: when you wanna cure yourself from all evil. (cr: chdeer) *Do you agree with all or some of these? @xXYGx @Meeshell @VeronicaOrtiz @CrookedShadow @VKookie47 @LexTay327 @LisetteZapata @LenaBlackRose @taetaebaozi @xxchicharitoxx @ravenator143 @AimeeH @JohnEvans @PrettieeEmm @amberg171997 @MelinaHernandez @IsoldaPazo @Vixxstarlight1 @AraceliJimenez @BiannaN @Dabaesaplayer @ArmyofKookie @dallasyamane @mrsyookihyun @MsLoyalHeart @NathashaXavier @Ercurrent @Zxenna @swarrier16 @VatcheeAfandi99 @bubblekookie @reyestiny93 @MandyNoona @NaBi7 @mrsjeon @LinnyOk @ElenaP16 @MelissaGarza @elainarenea @DanaAmoi @blazinpurplehl @MaelstromVIP @sherrysahar @DocLee @sorryimanna @yehetmyohorat99 @nmeza29 @BonnieYuen @ElisabethGraceG
NEW MUSIC FRIDAYYY
I am seriously soooooo excited!!! We had some releases this week that were just plain unadulterated awesomeness. This week's playlist is a lil heavy on the K-hiphop just a warning. NOW I GET TO SAY IT..... DYNAMIC DUO IS BACK Y'ALL!!!!!!!! Butttt we're gonna start out with another group of boys that we here at Vingle have been missing so much it hurt.... BAP__YOUNG, WILD, & FREE YAS YAS YASSSSS └(^o^)┘BAP is back and delivered all the things that we've been missing. Badassery, sexiness, and most importantly we got to see their infectious smiles. I, myself, had reservations about the group staying with TS Ent.....but as long as they're happy I'm okay with it. The album.....uuggghh it's just so good. The electric guitar really took this track to the next level....I really would've loved a heavier driving bass (my only slight gripe)....but Daehyun's vocals cutting thru at the chorus were the perfect contrast that this track needed and can we talk about Zelo's rap?? It was an insanely perfect transition....I mean DAMN. Yong Guk taking part in production....I love it when that initiative is taken. I admire his work ethic...I'd also like to take this moment to admire and appreciate his face.... Okay I'm gonna shut up now or I'll go on and on.... B.I.G__타올라 The Boys In Groove aka B.I.G also made a comeback with this tune. HEEDO'S RAP....I dunno who it reminds me of and its driving me insane. But anyway I love his tone....I gotta ring that under appreciated bell a few times....these boys consistently put out good stuff. Id just like to see them get to sit at the popular table. IKON (BOBBY & B.I)__ANTHEM Bobby and B.I delivered a lil su'um su'um....not quite on the level of GD&TOP but a jam nonetheless. Teddy produced......so I mean....YG just take my money. If Teddy's involved in production y'all already know it's gonna be something you're gonna want in your ears. And I haven't given a shout out to B.I yet but (╭☞•́⍛•̀)╭☞I see you, boy..... good on you for taking part in production on this album as well. IKON__APOLOGY Once again, Teddy's producing so, once again.....YG take my DAMN money. This just rang in my heart....it's ballad season, kids and YG delivered. Now the cynical britch in me was sitting there smh thru the video (the drama of it all.....waeeee??? Are all relationships so emotionally gripping and life and death?? Why were mine not anything like this? Did i get shortchanged?? Who do I take this up with??) but it showcases their ability to convey emotion thru their vocals....and Chanwoo has a voice?? Who knew....lol Visually the boys were looking just as good as they sounded.....Junhoe even got that pretty boy ugly cry on.... Uuugghh young love.... I don't understand you but God bless the music that is created in your wake. ROAD BOYZ__POISON GIRL New rookie group under Coconut Entertainment. One of the members is a former member of the group BTL....I remember they debuted then fell off the face of the earth sooo I'm guessing BTL disbanded....*sad face* but this group looks promising. I love this song. I'm trying to dig more details up on them....I'm super curious about their album. THE LEGEND__NAIL Now I wasn't digging their last comeback.....the rap was odd and the concept of the MV was just uncomfortable for me so I just couldn't get into it. But this, in my opinion, was way better....I mean it's ballad season so get moody, put your suit on, and get your Boys II Men groove on. It just works. VEN FT PALOALTO__6 Just a slow groove that keeps it coffee shop classy but is still edgy enough to be cool. I dig Ven. Paloalto *sigh*.....mannnn, imma do a separate card about the whole Hilite situation. But anyway, good stuff here....moving on. SAMUEL SEO__NEW DRESS I SOOOOO DIG THIS DUDE. He's just got this infectious groove to his songs. Its like a Napoleon Dynamite groove.....so not what you were expecting but so cool. SAN E X MADCLOWN__SOUR GRAPES BIG BOY IS BACK and he brought Mad Clown with him. This collaboration was magic. I literally squealed when this was released. Its freakin great....catchy, the MV is hilarious.. the hotline bling parody killed me. San E makes me question certain things lol.....And his hurrrr???? Like I thought I hated it but it actually looks good.....well his face heavily influenced my thoughts on this but anyway.... DYNAMIC DUO__HONEY JAM OMG I WAS LITERALLY ROFL....THEY WERE BEES....Honey Lee as the sexy girl bee....the BIGBANG parody was priceless. Besides the obvious comedic value in this MV the song is a TOADal jam.... Pretty spot on..... Gaeko...boyyyyyy you're killing me LOLOLOL That look.....Its so Ri (´ヮ`)(´ヮ`)(´ヮ`) Somebody save me lmaooooo DYNAMIC DUO FT NAFLA__J.O.T.S. This beat....can we talk about it??? This beat is so open and raw....its taking us back to the 90s. I love the old school feel to this. ITS SO GOOD. And another thing I love about this is the MV.....there were girls featured but they weren't the type of hiphop hunnies you're accustomed to seeing in rap videos. They were real girls....and they weren't over sexualized or just twerking in the background. I really respect Choiza and Gaeko for choosing not to follow the typical checklist for a hiphop MV. DYNAMIC DUO__도돌이표 LIVE This songggggggg ♥♥♥ And they sound just as crisp live. If you're into k-hiphop at all.... just download this album.....it's so good. You just need it in your life....you've got features by Lydia Paek, DEAN, Zico, SWAY D, and Herbal Mint. Its just good times. HUCKLEBERRY P__EVEREST This MV was epic....like it was on a Xia type level of epicness. So much symbolism. Lyrically....this song is deep as an ocean. I LOVE THIS. Overall it's one of my favorite releases this year. The 19+ version has nekkid buns in it.....and I'd like to say that didn't influence my decision at all. BTS__NEVERMIND SUGA KILLED US ALL. THEN HE LIT OUR CORPSES ON FIRE. THE END. JAY PARK__WORLDWIDE X WANT IT I had to add my boy, Jay ♡ AND HE SPECIFICALLY SAID ELO IS NEXT ♡ You have no idea how happy this news makes me ┌(^ .^)┘ I've been wanting more ELO since he released that single with The Quiett aaaalllll those many months ago. Full length album, Jay?? Or am I pushin' it? lol \( .Ő‿ζŐ)/ I'm out of space....so I guess that's all this week, children.
20
11
5