deactivated1490036413DYGWinner
3 years ago500+ Views
LMFAO!!!!!! i still find this funny lol. if ya seen this episode then you guys would know why... LMAO!! daaaaaaamn that was a good 15 second...lol... His expression at the ending was priceless!! kekekekke Ohh my goodness...if you're really a Kdrama freak then hit LIKE if you know what drama this is. This part got me liiikke ❀❀❀❀
4 comments
Suggested
Recent
Anonym
lol. no problem ask me for advice about drama anytime... I am a kdramafreak after all so yeah. Hahaha πŸ˜„
omg thanks so much I've been needing a new drama to watch
Anonym
@supershowolarmy you won't regret watching this...i still LAUGH everytime i look at these screenshot picture i took! lol!! but yeah it's called "oh my ghostess" I hope you like it as much as i do... the latest episode it's just getting warm up...so don't give up half way watching it Kay.. lol
can you tell me what drama it is??? I wanna watch itπŸ˜„
3
4
1