syjes
5 years ago10,000+ Views
Who`s this little friend..lol.. I found this pic on google and save it..they`re just cute..
5 Like
3 Share
6 comments
View more comments
@YinofYang..haha..the cat looking at that small friend really cute..
5 years ago·Reply
It's so true! Heehee. It's like the kitty is surprised.
5 years ago·Reply
hahaa...and the dog just feel sleepy..keke
5 years ago·Reply
Yep. I bet they'd all look cute sleeping together. :D
5 years ago·Reply
@YinofYang..yup..agree with you..keke
5 years ago·Reply
5
6
3