2 years ago
katiems
in English 1,656 Views
likes 22clips 4comments 11
Got7 bias?
So since KCON LA, I've become interested in Got7! I had listened to their newest song Just Right & really liked it then their performance at KCON was so good I've been looking into them more! I've been watching the Real Got7 series, now I'm in season 3 lol. I'm looking into more of their MVs too of course. I really like them as group though!! ^^ but I still haven't be able to pick a favorite member~ its really hard with this group!!
I can easily see why Jackson is a popular favorite among IGot7. Hes very entertaining, cute & handsome. BamBam was the first to catch my attention though, he's so cute lol. But Mark also quickly caught my attention. He gives off a really cool vibe & then all of a sudden he's cute, which is what 2 of my top bias are also like. Plus he's handsome haha. The more I watched Real Got7 Youngjae & Jr. started the also catch my attention. Youngjae is also really cute and I really like his voice. Jr. gives off that really cool chill vibe compared to the others I think. but idk!! How does one pick a bias in a group like this??? They're just like BTS in this sense! BTS is sooo difficult to have a favorite(although mine is J-Hope cuz of his dancing skills & he's cool but also hilarious) Maybe it's still too early for me to really be able to pick a bias in Got7, but I really like them already!! Who is your bias in Got7 and why? Maybe this will help getting opinions from other fans!? ^^
katiems clipped in 1 collections
11 comments
View more comments
Yugyeom! He's extremely adorable and his broken English makes him even cutter! Not to mention, when he does Aegyo it makes my heart beat fast! :)
@ariana2k haha so far that's how Im thinking I'm going to be!! They are all awesome & thank you I'll check those out too! @srhyne12 omg that's awesome!!! ^^
I automatically went for mark 馃槏!! There's just something about him that draws me to him. But I totally loved how you received him and the members above 馃槉
Its been Jackson for me since the beginning馃槉, although Mark is a close second