2 years ago
aabxo
in English · 3,357 Views
likes 33clips 20comments 16
( ͡° ͜ʖ ͡°). . .
For those who like songs...with a little...flare? (; *ahem* @PassTheSuga
www.youtube.com1DAA50E1-0355-420D-A1AD-2C244287F3DCCreated with sketchtool.
Taeyang // Take It Slow Gotta start with my baby Taeyang! At least we know Taeyang likes to pace himself XD XD
www.youtube.com1DAA50E1-0355-420D-A1AD-2C244287F3DCCreated with sketchtool.
Jay Park // Ride Me Jay Park is a given in this playlist. I mean, the title alone...( ͡° ͜ʖ ͡° )
www.youtube.com1DAA50E1-0355-420D-A1AD-2C244287F3DCCreated with sketchtool.
SHINee // Symptoms This song is so fucking smooth! If you aren't a fan of SHINee prepare yourself!
www.youtube.com1DAA50E1-0355-420D-A1AD-2C244287F3DCCreated with sketchtool.
Gain // Paradise Lost Gotta' have some girl power! Gain killed it. She looks stunning and omg can we just take a moment to praise her for that choreo! ♡
www.youtube.com1DAA50E1-0355-420D-A1AD-2C244287F3DCCreated with sketchtool.
TVXQ (Changmin) // Heaven's Day This has been one of my favorite songs for a while. What does that say about me ( ͡° ͜ʖ ͡° ) Let's not dwell on it lmao.
www.youtube.com1DAA50E1-0355-420D-A1AD-2C244287F3DCCreated with sketchtool.
EXO // Lady Luck I srsly cannot listen to this song in public. I mean, apart from the moaning and awesome vocals, I just can't contain myself XD
www.youtube.com1DAA50E1-0355-420D-A1AD-2C244287F3DCCreated with sketchtool.
SNSD TTS // Whisper This song in comparison to the initial songs of this playlist is so innocent.
www.youtube.com1DAA50E1-0355-420D-A1AD-2C244287F3DCCreated with sketchtool.
BTS // War of Harmone Okay, this is a little too fast paced but omg look at these lil thirst buckets ( ͡° ͜ʖ ͡° ) shameless
www.youtube.com1DAA50E1-0355-420D-A1AD-2C244287F3DCCreated with sketchtool.
Jae Suk // Eyes, Nose, Lips Oooooops how did this get in here XD
www.youtube.com1DAA50E1-0355-420D-A1AD-2C244287F3DCCreated with sketchtool.
Jooyoung // Call You Mine Clean lyrics but that voice is so sensual!
www.youtube.com1DAA50E1-0355-420D-A1AD-2C244287F3DCCreated with sketchtool.
GD // Baby Good Night ( ͡° ͜ʖ ͡° ) We all need this song in our lives even more so the mv
aabxo clipped in 1 collections
16 comments
View more comments
@CathC He has another show where he's host to an all male type show. It's a hit and miss. Lol I can see it getting pulled if it hasn't already.
@aabxo really? do u know the name of the show? OH and of course happy together is fun too ... great part in it has jaesuk
Soooo gooood XD love this list! Symptoms is my ring tone, so I definitely love it lol